Reţeaua globală de relaţii publice GolinHarris este numită în topul Best Places to Work for in Media and Marketing, realizat de prestigioasa revistă de publicitate, marketing şi media, Advertising Age. GolinHarris Bucureşti devine astfel singura agenţie de PR din România prezentă în acest top.
Aceasta este cea de-a 5-a recunoaştere de tipul Cei mai buni angajatori, pe care reţeaua GolinHarris o primeşte anul acesta, după cele acordate de The Holmes Report, The Sunday, The Los Angeles Business Journal şi the National Association of Business Resources.
Dintre cele aproape 150 de companii din industria comunicării care au participat la selecţia Ad Age, doar 30 au intrat în topul final. Între acestea, numai trei companii de PR au fost selectate la nivel mondial.
Reţeaua GolinHarris s-a plasat pe poziţia 21 şi a fost evidenţiată pentru grija pe care o acordă stimulării imaginaţiei angajaţilor săi. Reţeaua înfiinţată de legendarul Al Golin în anul 1956 a creat programe care răsplătesc ideile şi creativitatea angajaţilor, precum Golin Grant, proiect prin care angajaţii sunt încurajati să îşi dezvolte hobby-urile, iniţiativă pentru care compania le oferă premii în valoare de 1.000 de dolari şi o săptămână de concediu plătit pe an pentru a-şi urma pasiunile. Compania s-a remarcat şi prin Golin Harris Awards, care recompensează anual proiectele de excepţie realizate de angajaţii reţelei din toată lumea.
„Noi trăim în fiecare zi în biroul GolinHarris ceea ce rezultatele acestui clasament confirmă în mod oficial: pasiune, creativitate, efervescenţă, drag de clienţi şi de brandurile lor, drag de echipă şi de proiectele noastre. Şi multă voie bună. It’s all about people!”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucureşti.
Acesta este cel de-al treilea an în care Ad Age realizează topul Best Places to Work For în industria de media şi marketing. La acest top au fost invitate să participe agenţiile care au mai mult de 50 de angajaţi şi au cel puţin un an de activitate. Au fost intervievaţi aproape 150 de angajatori şi peste 12.000 de angajaţi. De la angajatori, s-au colectat informaţii precum pachetele salariale, promovările şi transparenţa relaţiilor de lucru, asistenţa medicală şi alte beneficii oferite angajaţilor. Salariaţii companiilor au fost rugaţi să îşi spună părerea cu privire la salarii şi echitabilitatea acestora, mediul de lucru, onestitatea relaţiilor profesionale, relaţiile cu managementul şi colegii, perspectivele de dezvoltare a carierei etc. S-a pus accent în special pe evaluarea acelor aspecte care contribuie la sentimentul de implicare a angajaţilor („employee engagement”).
{mosloadposition user9}