GolinHarris, alături de Mercedes-Benz și Pizza Hut Delivery, a lansat cea mai de încredere mașină de livrare de pizza, Pantastic Mobile, în cadrul unei campanii de promovare a noului model Citan din gama Mercedes-Benz.
În perioada 25 noiembrie – 6 decembrie, utilizatorii care s-au înscris în aplicația dedicată de pe pagina de Facebook a Pizza Hut Delivery au avut șansa de a câștiga zilnic pizza. De asemenea, la finalul concursului online organizat de GolinHarris, alături de Mercedes-Benz și Pizza Hut Delivery, unul dintre participanți a câștigat un test drive special cu Mercedes-Benz Citan.
“Citan spune povestea profesioniștilor mereu în mișcare, care au nevoie de un partener de încredere în activitățile lor. Mercedes-Benz știe că oamenii au așteptări ridicate atunci când comandă mâncare și se așteaptă ca aceasta să ajungă în timp util și la cele mai înalte standarde de calitate. Prin campanie am vrut să demonstrăm că Citan poate fi partenerul ideal al tuturor celor care sunt în bussines-ul de food delivery si nu numai”, a declarat Ioana Lemnaru, Sales & Marketing Manager Vans, Mercedes-Benz România.
„La Pizza Hut Delivery, punem mare accent pe calitatea produselor noastre și pe faptul că întotdeauna comenzile primite de noi sunt livrate în maxim 30 de minute. Parteneriatul cu Mercedes-Benz Citan reflectă eforturile susținute de a ne respecta promisiunile pe care le facem în fața clienților noștri și, în același timp, arată preocuparea constantă a echipei Pizza Hut Delivery de a-și îmbunătăți mereu serviciile în avantajul clienților”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut Delivery.
Portofoliul extins de clienți ai echipei GolinHarris permite dezvoltarea unor campanii integrate, în care sunt implicate în mod relevant două sau mai multe branduri care au un culoar de promovare comun. Rapiditatea fiind una dintre valorile comune ale celor două companii, Pantastic Mobile a reprezentat vehiculul perfect pentru această campanie. Echipa GolinHarris a coordonat întreaga campanie, de la generarea conceptului, la implementarea și dezvoltarea aplicației de facebook și până la amplificarea în mediile tradiționale.