The Bridge™, Bright Collective™ şi The Cube™ sunt o parte din instrumentele creative prin care agenţia s-a detaşat în industria de comunicare
GolinHarris Londra a câştigat titlul “International Agency of the Year” oferit de PRWeek Awards. PRWeek Awards este unul dintre cele mai mari festivaluri internaţionale de PR, care aduce recunoaşterea agenţiilor şi campaniilor care s-au remarcat pe parcursul unui an.
Principalul avantaj care a transformat GolinHarris în Agenţia Anului a fost crearea şi implementarea modelului g4, care aduce clienţilor o abordare holistică şi expertiză digitală complexă. g4 revoluţionează modelul agenţiei tradiţionale de PR şi aduce schimbări majore în cadrul organizării agenţiei, prin crearea unei structuri noi, bazate pe 4 comunităţi diferite: Strategi, Creatori, Conectori şi Catalişti – şi instrumente proprii, inovatoare.
Unul dintre aceste instrumente este The Bridge™, un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris, o platformă unică în industria globală de PR, pentru care GolinHarris a primit deja titlul PR Innovation of the Year, în cadrul ediţiei precedente a PRWeek Awards. Alte instrumente speciale sunt Bright Collective™, un sistem de colectare a ideilor de la comunităţile de Creatori din toate regiunile lumii, şi Planning Cube™, un tool dedicat de planificare strategică.
Modelul g4 a fost lansat şi în Bucureşti la începutul acestui an, alături de alte birouri GolinHarris din lume precum Chicago, New York, Londra, Stockholm, Hamburg, Singapore, Shanghai sau Sao Paolo.
{mosloadposition user9}