În urma publicării studiului Global Agency Report 2012, GolinHarris a obţinut cea mai înaltă disctincţie, situându-se în topul agenţiilor de PR din întreaga lume. Raportul, realizat de PRWeek, analizează anual performanţa celor mai mari reţele globale de PR.
Conform PRWeek, reţeaua mondială GolinHarris a avut cea mai bună activitate în anul 2012, fiind urmată de Edelman şi Ketchum. GolinHarris a primit medalia de aur pentru o performanţă excelentă, înregistrând o creştere a veniturilor de 18,5% şi o creştere organică de 7%.
„După primirea titlului International Agency of the Year, desemnarea GolinHarris ca numărul 1 în topul global al agenţiilor de PR este o recunoaştere care reflectă în mare parte şi succesul noului model de business g4”, a declarat Matt Neale, Presedinte GolinHarris.
Alături de creşterea businessului şi expansiunea globală a reţelei GolinHarris, un element care a contribuit la câştigarea acestui titlu este platforma unică în industria globală de PR – The Bridge™, o reţea de centre multimedia care sincronizează şi monitorizează toate spaţiile de dialog, presa scrisă, televiziunea, mediul online şi canalele sociale, oferind posibilitatea identificării oportunităţilor de dialog în timp real pentru clienţii agentiei. The Bridge™ a fost desemnată Inovaţia Anului în Comunicare de către PRWeek.
Modelul g4 a fost lansat şi în Bucureşti la începutul acestui an, alături de alte birouri GolinHarris din lume precum Chicago, New York, Londra, Hamburg, Shanghai sau Sao Paolo.
„Noi am spus-o mereu, însă acum a devenit oficial: lucrăm pentru cea mai bună agenţie din lume!”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucureşti.