Incepand cu luna februarie, agentia de relatii publice GolinHarris Bucuresti coordoneaza activitatile de comunicare ale companiei Centrofarm, unul dintre cele mai mari lanturi de farmacii din Romania. Prin intermediul acestui parteneriat, se doreste dezvoltarea unei strategii de comunicare integrate, cu focus pe zona de media si bloggers relations, dar si organizarea de evenimente pentru publicurile relevante. De asemenea, Centrofarm colaboreaza si cu Brand Programming Network (BPN), care asigura strategia de media planning si buying pentru companie.
„Centrofarm este o companie care s-a pozitionat intotdeauna aproape de clientii sai, venind in intampinarea nevoilor reale ale acestora. In prezent, avem cea mai complexa oferta pentru cardul de fidelitate – reduceri pentru retete, cosmetice si acces gratuit la peste 8000 de servicii medicale in clinici de top din sistemul privat de sanatate. In plus, in farmaciile Centrofarm pot fi gasite in exclusivitate game de produse cosmetice moderne si inovatoare, de ingrijire corporala si suplimente alimentare.
Noi, cei de la Centrofarm, ne-am propus sa-i ajutam pe oameni sa inteleaga rolul esential al preventiei in mentinerea sanatatii. De-a lungul timpului, am organizat mai multe campanii medicale destinate publicului larg, de testare si informare, menite sa contribuie la depistarea si tratarea precoce a anumitor afectiuni. Prin colaborarea cu GolinHarris ne dorim sa facem cunoscute initiativele Centrofarm si sa reusim sa transmitem catre cat mai multi romani mesajul nostru: <<Cel mai bun medicament este preventia.>>”, marturiseste Oana Iftime, Director de Marketing Centrofarm.
„Suntem mai mult decat bucurosi sa putem colabora cu una dintre cele mai experimentate retele de farmacii de pe piata din Romania. Proiectele pe care Centrofarm le desfasoara reprezinta o adevarata provocare pentru noi, provocare la care raspundem prin creativitate, dedicare si entuziasm. Suntem convinsi ca impreuna putem obtine rezultate excelente”, sustine Alina Chelu, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris Bucuresti.
Avand peste 80 de ani de experienta in domeniu, Centrofarm detine in prezent 54 de farmacii, dintre care 33 in Bucuresti si 21 in tara. Mai mult de jumatate dintre acestea sunt pozitionate in centrele comerciale mari – un procent unic pe piata farmaceutica romaneasca. Farmaciile Centrofarm au adus in exclusivitate in Romania branduri cu renume international, precum Caudalíe, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana Bio (suplimente) si Lytess (textile cosmetice). Pe langa produsele specifice oricarei farmacii, Centrofarm le ofera clientilor si cea mai variata gama de produse tehnico-medicale, textile cosmetice si echipamente medicale.
{mosloadposition user9}