„The Germinator”, campania de lansare a Domestos BactiStop, dezvoltată de echipa GolinHarris Bucureşti a fost declarată finalistă la IPRA Golden World Awards 2011, cea mai importantă competiţie de PR la nivel mondial, la categoria „Launch of a new product”. Este cea de-a patra nominalizare pe care campania o primeşte la un festival de specialitate.
„The Germinator” a fost distinsă până acum cu două premii: Silver Award for Excellence, la categoria “PR pentru Marketing” şi la Sabre Awards cu Bronze la categoria “Press Kit.”
Proiectul de lansare al Domestos BactiStop, primul dezinfectant solid pentru toaletă a avut la bază un concept creativ GolinHarris Bucureşti şi Lowe&Partners.
“Toată lumea urăşte bacteriile! Nouă ne-au adus numai bucurii J. Am pornit la drum cu dorinţa de a transforma în vedetă un produs abandonat adeseori obscurităţii: dezinfectantul de toaletă! Şi pentru că o ameninţare este mai puternică atunci când este experimentată pe propria piele, am propus o campanie sub lupă, invitând publicul ţintă într-o incursiune în lumea altfel invizibilă a microbilor. Mulţumim echipei Unilever pentru că ne-a permis să conducem operaţiunile!”, spune Manuela Zidaru, PR Innovation Manager GolinHarris Bucureşti.
Lumea bacteriilor a fost reconstituită în detaliu în toate etapele campaniei, de la evenimentul de presă şi materialele de presă până la spotul TV şi materiale la raft, provocând publicul la o confruntare directă cu inamicul – bacteriile din baie. Ulterior, mesajele susţinute ştiinţific au confirmat necesitatea.
Structurată în trei paşi campania a debutat printr-o etapă de teasing ce a dus bacteriile din toaletă pe coperta celui mai citit tabloid din România.
Etapa dezvăluirii obiectului campaniei a dezvoltat o serie de evenimente interactive memorabile dedicate atât presei, cât şi angajaţilor Unilever, dar şi consumatorilor – prin activări creative in store.
Ultima etapă a campaniei a continuat să construiască awareness-ul brandului printr-o ofensivă puternică susţinută şi prin mecanisme ATL şi online: promovare neconvenţională în toaletele din zonele de risc (malluri, restaurante, hypermarketuri), comunicare pe principalele canale de televiziune, în presa scrisă, pe internet şi activări in store, unde consumatorii au aflat totul despre anihilarea bacteriilor.