Mercedes-Benz România, importatorul mărcilor Mercedes-Benz, smart și Mitsubishi Fuso pe piața locală, a decis să lucreze împreună cu echipa GolinHarris Bucureşti, în urma unui proces de selecţie organizat la începutul acestui an.
„Perfecțiunea, fascinația și responsabilitatea sunt valorile care definesc Mercedes-Benz și pe care le căutăm și la partenerii noștri. Echipa GolinHarris ne-a convins nu doar că ne înțelege această viziune, ci și că îi subscrie în tot ceea ce face. Am apreciat originalitatea și creativitatea soluțiilor propuse, relevanța lor și experiența agenției”, spune Gabriel Crăciun, Corporate Communications Mercedes–Benz România.
Echipa GolinHarris este responsabilă cu dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare corporate și de brand pentru cele patru divizii ale companiei, precum și de gestionarea prezenței acestora în social media.
Susținând platforma corporate „Mercedes-Benz: Ghidul Excelenței”, strategia de comunicare vizează în egală măsură cei patru poli ai business-ului Mercedes-Benz România: Mercedes-Benz România – Cars (Mercedes-Benz şi smart), Vans, Trucks şi After-Sales.
„Mercedes-Benz este un brand poveste, un simbol al excelenței și nu în ultimul rând o emoție. De aici am pornit în dezvoltarea propunerilor noastre. Credem cu tărie că un love brand înseamnă o experiență din toate punctele de vedere, inclusiv în ceea ce privește felul în care comunică. Strategia noastră a fost așadar una care a transpus valorile brandului în experiențe grăitoare”, spune Manuela Zidaru – Creative Director GolinHarris.
Mercedes -Benz România este o companie Daimler 100% și asigură importul mărcilor Mercedes-Benz, smart și Mitsubishi Fuso pe piața locală. Principalele activități ale companiei sunt importul de autovehicule Mercedes-Benz, importul de piese de schimb Mercedes-Benz, activități de marketing și PR.