Golin România este singura agenție de PR premiată la ediția din acest an a Internetics, pagina de Faceboook KFC România, administrată de The Bridge™, fiind declarată câștigătoare la categoria Social Media Pages.
„Din 2013 ne ocupăm de pagina de Facebook KFC România și ne-am asumat încă de la început că vom crea acolo o comunitate care să interacționeze cu brandul și nu un alt public cu care să comunicăm unidirecțional. Pentru a atinge acest obiectiv, am încercat să creăm pentru fani, cu fiecare produs nou lansat, cu fiecare nouă promoție comunicată în restaurante, experiențe în care să se implice activ, să se deschidă la noi provocări despre care să vorbească apoi cu prietenii lor și, în cele din urmă, să devină ambasadori de brand și consumatori ai produsului. Am vrut să le aducem pe pagina de Facebook experiența pe care o au cu prietenii în restaurantele KFC, având pe masa digitală produsele preferate și am reușit; pentru că azi vorbim de 5 din 7 fani KFC care sunt online pe pagina noastră în fiecare zi, de faptul că 1 din 10 utilizatori de Facebook din România este deja un fan KFC, dar și de peste 40 de influențatori online care au interacționat constant cu pagina în ultimii doi ani. Pentru noi așa arată succesul pe pagina de Facebook KFC și suntem super fericiți pentru premiul primit”, a declarat Raluca Duță, Chief of The Bridge™, Golin.
„Suntem foarte mândri de premiul obținut aseară la Internetics de KFC și Golin pentru că e încă o dovadă a interacțiunii constante și creative pe care Golin o are zilnic cu fanii KFC strânși în comunitatea noastră de pe Facebook. Am reușit să creștem în doi ani nu doar cu un număr impresionant de fani, dar am reușit să construim și să creștem aici o comunitate către care comunicăm de fiecare dată targetat, specific, inovator, dar mai ales mereu altfel și mereu energic. Fiecare fan de pe pagina KFC este foarte important și asta ne arată Golin în fiecare zi prin community managementul pe care îl fac pe pagină, cu sprijinul mereu prompt și foarte deschis al colegei noastre Claudia Dumitrescu, PR Manager KFC România”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.
În 2013, pagina de Facebook KFC România prezenta un interes scăzut pentru fanii KFC și pentru bloggeri. Provocarea echipei Golin a fost de a transforma această pagină într-una de succes. Astfel, cu ajutorul unei strategii integrate, în 2 ani numărul fanilor paginii KFC a crescut cu 178%, peste 11.000 de utilizatori de Facebook văd în fiecare zi mesajele brandului, iar peste 4.000 dintre aceștia interacționează zilnic cu conținutul paginii.
KOLs și influențatori au fost atrași pe pagina de Facebook KFC, aceștia fiind implicați în campanii care marcau lansarea unor noi produse sau concursuri KFC. Împreună cu ei, fanii paginii KFC au devenit Lord of the Wings, s-au luptat să răspundă corect la cât mai multe întrebări despre cultura rock pentru a vedea dacă li se potrivește Rocker Booster Menu și au aflat împreună ce înseamnă Real Heroes, Real Chicken.
Pe lângă comunicarea cu influențatorii și prezența lor constantă pe pagină prin activări speciale, fiecare segment de public prezent pe pagină a fost tratat precum un client KFC cu mare atenție la preferințele pentru produse KFC și modul unic de a interacționa cu brandul. Astfel că studenții au primit în plină sesiune Fillet Bites ca urmare a interacțiunii lor cu pagina de Facebook la ore târzii când încă învățau, iar fanilor care iubesc brandul și au declarat public pe wall-ul paginii li s-au pregătit produse personalizate și evenimente singulare în restaurante.
The Bridge™ este singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR. Prin The Bridge™, atât experții în digital PR, cât și specialiștii în media tradițională sunt mereu la curent cu ceea ce se întâmplă pe agenda publică și au posibilitatea de a gândi în timp real instrumente, experiențe și platforme prin care facilitează dialogul între branduri și consumatori.