Golin este singura agenție de relații publice din România nominalizată la European Excellence Awards, cea mai importantă competiție de profil din Europa. Campania de comunicare a lansării serialului Vikingii se află pe lista scurtă a categoriei Event.
“Campania Your Viking Side a fost unul dintre proiectele mele preferate din anul ce-a trecut. După trofeul primit la Sabre, shortlistarea la European Excellence Awards înseamnă o nouă recunoaștere a succesului acestei campanii si mai ales o nouă recunoaștere a valorii acestei echipe minunate de oameni pasionați, numiți Golin”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner, Golin România.
Pentru lansarea serialului Vikingii, difuzat de HISTORY, echipa Golin a transformat Bucureștiul într-un cadru parcă desprins din ținuturile nordice, peste 150 de jurnaliști, bloggeri și parteneri fiind implicați în activări gândite și implementate de Golin atât în mediul offline cât și online.
Cosmin Tudoran, a fost cel care a dat startul campaniei, adoptând un look asemănător personajelor din serial, activarea devenind în scurt timp viral pe Facebook. Locuitorii din București au fost invitați să vizioneze primul episod al serialului printr-o activare stradală în cadrul căreia trei vikingi au luat orașul la pas, s-au întâlnit cu fanii HISTORY, au făcut poze cu aceștia și le-au povestit despre premiera ce urma a avea loc. Mai mult, vestea începerii serialului a ajuns și în redacțiile principalelor publicații, dar și în studiourile celor mai ascultate emisiuni de radio din România.
Echipa Golin care a creat, dezvoltat și implementat campania Your Viking Side a fost formată din Diana Bucuroiu – Head of Project, Raluca Duță – Digital Community Manager, Simina Zidaru – Creative Associate și Alina Popa – Head of Consumer Division.
În luna octombrie, Golin a fost numita agenția de PR numarul 1 din Romania, în cadrul Biz PR Awards, clasamentul fiind realizat în urma cumulării indicatorilor de performanță de business și ai celor de percepție în rândul clienților.