Începând din martie, Golin se ocupă de comunicarea brandurilor de margarină din portofoliul Unilever South Central Europe: Becel, Rama și Delma. Agenția a câștigat pitch-ul organizat la începutul acestui an, miza fiind crearea unei platforme de comunicare unitare pentru anul 2015, care să transmită mesajele de brand tuturor segmentelor de public vizate de Unilever.
„Pe lângă expertiza dovedită în comunicarea unor astfel de produse, strategia propusă de Golin oferă o nouă direcție de comunicare în această zonă, bazată pe dialog direct și deschis cu toate segmentele de public interesate: consumatori, lideri de opinie, jurnaliști și bloggeri. Am colaborat deja cu succes cu echipa Golin, atunci când am lansat Rama mit Butter pe piața din România, așa că suntem nerăbdători să replicăm acest succes și pentru celelalte branduri de margarină din portofoliul Unilever”, a spus Otilia Priceputu, Senior Brand Manager Yellow Fats, Unilever South Central Europe.
Pe întreg parcursul lui 2015, echipa Golin va crea și implementa proiecte de comunicare pentru brandurile de margarină din portofoliul Unilever South Central Europe – Becel, Rama și Delma. Obiectivul este realizarea unei comunicări sustenabile, atât intern, cât și extern, care să întâmpine nevoia crescută de informații din această sferă.
„Am fost pionieri ai comunicării integrate off/online în zona FMCG. Dacă acum câțiva ani uneam pentru prima dată bloggerii români de food într-o platformă unitară de comunicare, astăzi avem un portofoliu semnificativ în zona FMCG și proiectele noastre sunt din ce în ce mai complexe. Căutăm o localizare a ceea ce înseamnă trenduri globale și gândim proiectele pornind de la relevanța pentru consumatori. Este exact ceea ce vom încerca să facem pentru margarinele Unilever – o comunicare eficientă, care să aducă în atenția publicului informațiile esențiale despre margarină”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin România.
Golin este una dintre cele mai active agenții de relații publice din zona comunicării FMCG, construind povești pentru branduri precum Electrolux, KFC, Lay’s, Lidl, Lipton, Paul, Pepsi, Pizza Hut, Transavia sau Tuborg, povești ale căror creativitate și rezultate au fost premiate la festivaluri locale și internaționale: ADC*Ro, Romanian PR Award, European CSR Awards, Webstock și Internetics.
Echipa Unilever implicată în proiect este formată din Otilia Priceputu – Senior Brand Manager Yellow Fats, Cristina Moraru – Brand Manager Rama, Rodica Tenu – Nutrition, Health & Regulatory Affairs Manager și Larisa Perde – Communication Specialist.
Echipa Golin care va construi povestea margarinei este formată din Roxana Dibă – Manager, Livia Voicu – Senior Media Associate, Ștefana Prozan – Media Associate, Ioana Samoilă – Digital Associate și Simina Zidaru – Creative Associate.