Fashion Days a ales Golin România ca partener pe partea de PR, agenția fiind declarată câștigătoare în urma procesului de selecție desfășurat de companie. Golin va oferi consultanță în elaborarea strategiei de relații publice pentru Fashion Days, atât la nivel corporate, cât și la nivel de brand, va fi responsabilă de coordonarea tuturor activităților de media relations, va coordona evenimentele de PR și va explora noi posibilități de parteneriate și reprezentare VIP.
“Viziunea propusă de Golin s-a aliniat cu strategia noastră de comunicare. Scopul nostru nu este doar să ne consolidăm poziția de lideri pe piața de online fashion, ci să fim în același timp principalul reper de stil în materie de modă pentru cumpărătorii noștri. Suntem nerăbdători să pornim pe acest drum alături de Golin”, susține Andra Blaj, Brand Manager România Fashion Days.
“Fashion Days sunt pionerii comerțului online și mobil din România. Așteptăm cu nerăbdare să ne folosim know-how-ul digital și de fashion PR pentru a sprijini Fashion Days în atingerea obiectivelor sale de comunicare”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin România.
Expertiza anterioară a Golin în domeniul comunicării de fashion s-a dezvoltat în urma numeroaselor colaborări cu importante branduri locale și internaționale, precum Stefanel, Reserved, Freywille și Vicomte A.