Sub sloganul Împreună pentru Zâmbete Sănătoase, Golin și Colgate au organizat, în perioada 2-11 iunie, o serie de acțiuni educaționale în aproximativ 200 de școli din țară, pentru a promova obiceiuri de îngrijire orală optimă în rândul copiilor din ciclul școlar primar. În cadrul ediției din 2014 a campaniei tradiționale Luna Sănătății Orale, Colgate România a oferit 1% din vânzările nete de produse Colgate realizate în decursul lunii martie a anului curent sub formă de produse speciale pentru copii. Pentru a realiza donația în școli, Golin a creat un concept special, transformându-i pe cei mici în eroi ai zâmbetelor sănătoase. Astfel, elevii claselor I-IV au beneficiat de lecții speciale din partea medicilor dentiști și au primit produsele necesare pentru o îngrijire orală optimă.
În cadrul lecțiilor, medicii dentiști le-au explicat elevilor metoda corectă de periaj dentar cu ajutorul unui model demonstrativ, elevii fiind implicați în acest proces interactiv. Mai mult, au învățat că vizitele regulate la medicul dentist și evitarea gustărilor dulci între mese ajută la prevenirea problemelor dentare. Copiii au vizionat un filmuleț educațional în care Dr. Măseluță luptă împotriva contelui Plakula, după care au avut loc discuții libere despre conceptele de sănătate orală, toate acestea având scopul de a stimula dezvoltarea unor obiceiuri corecte legate de igiena orală care să îi însoțească pe durata întregii vieți.
“Vă mai aduceți aminte de Dr. Măseluță? Ei bine, fiecare om din echipa Golin l-a cunoscut în copilărie. A fost foarte interesant pentru noi să “închidem cercul” alături de echipa Colgate și să fim implicați din nou în această campanie, de data aceasta din postura de agenție, și să fim noi cei care organizează acțiunile de care s-au bucurat cei mici”, a spus Alina Popa, Head of Consumer Division.
Campania coordonată de Golin pentru Colgate face parte din programul Luna Sănătății Orale, ajuns anul acesta la cea de-a 18-a ediție, care își propune să creeze și să încurajeze obiceiuri sănătoase de îngrijire orală. În cadrul campaniei de anul acesta, 1% din vânzările nete de produse Colgate realizate în decursul lunii martie au fost donate sub formă de produse speciale pentru copii, peste 40.000 de astfel seturi fiind distribuite în peste 200 de școli din toată țara.
„Anul acesta, în cadrul Lunii Sănătății Orale, ne-am dorit să introducem un mecanism prin care consumatorii Colgate să se implice în programele de educație pe care compania noastră le realizează. Astfel, a apărut ideea de a dona 1% din vânzările companiei sub forma unor seturi create special pentru copii, iar echipa Golin ne-a fost alături în generarea și implementarea conceptului creativ de distribuție a produselor, îmbinând jocul, educația și zâmbetele în modul cel mai natural”, au declarat reprezentanții Colgate-Palmolive.
Echipa Golin care a coordonat campania a fost alcătuită din Alina Popa – Head of Consumer Division, Ana Trif – Senior Manager, Cătălina Ion – Media Associate, Alexandra Siminiuc – Media Associate și Raluca Duță – Community Manger.