Golin și AFI Palace Cotroceni au sărbătorit Ora Pământului prin artă, becurile colectate de la vizitatorii celui mai mare mall din România fiind transformate în instalații, cu ajutorul studenților de la Universitatea Națională de Artă București.
“Responsabilitatea față de mediu este o componentă importantă a strategiei noastre de comunicare cu clienții AFI Palace Cotroceni. Pe lângă activitățile de colectare și reciclare a deșeurilor, care reprezintă o activitate de zi cu zi pentru centrul nostru comercial, ne dorim să contribuim în mod activ la schimbarea de atitudine legată de protecția mediului înconjurător. Mă bucur că prin intermediul acestui proiect am reușit să încurajăm actul de reciclare, dar și să susținem tinerii artiști, oferindu-le posibilitatea de a se exprima și de a-și demonstra talentul”, spune Aura Dinu, Marketing Director, Head of Marketing Department AFI Palace Malls Division.
Astfel, studenții de la Universitatea Națională de Artă București au realizat cinci creații inspirate din mituri și povești naționale și internaționale, precum mitul Androginului sau reinterpretarea costumului tradițional românesc.
„Ideea campaniei a pornit din necesitatea de a încuraja clienții AFI Palace Cotroceni să recicleze responsabil deșeurile provenite din echipamente de iluminat. Ne-am gândit să răsplătim actul de reciclare prin artă, într-un mod creativ, transformând sutele de becuri și neoane colectate timp de două săptămâni în instalații artistice supradimensionate”, adaugă Anca Scarlat, Media Manager, Golin România.
Echipa AFI Palace Cotroceni a fost formată din Aura Dinu (Marketing Director, Head of Marketing Department AFI Palace Malls Division) și Roxana Vlad, Deputy Marketing Manager.
Echipa Golin care a implementat proiectul a fost alcătuită din Anca Scarlat (Media Manager), Ioana Țoni (Media Associate), Ioana Samoilă (Digital Specialist) și Simina Zidaru (Creative Associate).