Agenția a fost premiată pentru al 7-lea an consecutiv la categoriile dedicate acestui domeniu
Golin a obținut 10 premii la cea de-a XV-a ediție a festivalului Romanian PR Award, reconfirmându-și poziția de top în industrie.
Echipa Golin s-a remarcat din nou prin campaniile de comunicare financiară, fiind singura agenție de PR recunoscută în fiecare an cu cel puțin un premiu în categoriile dedicate acestui domeniu.
„Suntem singura agenție cu un portofoliu complet de clienți din domeniul financiar, iar expertiza noastră se traduce an de an în campanii îndrăznețe, strategice, creative și relevante pentru clienții noștri. Anul acesta echipa Golin a fost prezentă pe scena Romanian PR Award cu zece premii în numeroase categorii, de la comunicare financiară, de criză și public affairs la brand PR și tech PR, de la cultură & artă la fashion & lifestyle, ceea ce reconfirmă rezultatele echipei atât în comunicarea corporate, cât și în cea de brand, digital PR & social media”, spune Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România.
Agenția a câștigat un trofeu de aur la categoria Comunicarea Produselor și Serviciilor Financiare pentru campania realizată alături de Mastercard – World Premiere – Launch of Mastercard Instalments. O altă campanie Mastercard – Fighting tax evasion and the grey economy through electronic payments usage_The Cash Back Law – i-a adus echipei și un premiu Silver la categoria Public Affairs, Advocacy, Lobby. Pentru Comunicare financiară, Golin a obținut un Silver alături de Franklin Templeton Investment Fund LTD // Fondul Proprietatea, cu Reaching the point of no return – a shareholder activism campaign. Aceeași campanie a fost recunoscută cu Silver și la categoria Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor și oportunităților. Campaniile dezvoltate alături de un al client din domeniul financiar-bancar – BRD – Groupe Société Générale – au fost recunoscute cu Silver la categoriile Tech PR (BRD First Tech Challenge – Future of robots), respectiv Cultură, Artă (The Imaginary Detector – Ideo Ideis Partnership).
De asemenea, Golin continuă să aibă campanii recunoscute la categoria Social Media, obținând un Silver alături de KFC & Pizza Hut România pentru High school friends are forever. Prin campaniile realizate pentru brandurile Unilever, agenția a urcat pe scenă la categoriile Brand PR / Produse și servicii existente (Cif Cleans Romania), respectiv Media Relations (Delikat – Taste the Joy of Home). Echipa s-a remarcat și la categoria Fashion & Lifestyle, obținând un Silver alături de Lidl pentru campania Let’s Wow – Esmara by Heidi Klum.
Performanța de la Romanian PR Award 2017 vine după ce Golin a fost reconfirmată agenția de PR #1 pentru al patrulea an consecutiv în topul realizat de Biz & Unlock, a fost declarată Rețeaua Anului la festivalul internațional de creativitate Golden Hammer, a câștigat marele premiu la IAB MIXX Awards și a urcat din nou pe scena Webstock.