Golin este agenția de PR cu cea mai apreciată activitate în social media și digital, după ce campaniile realizate de The BridgeTM – singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR din România – au dus echipa pe podiumurile celor mai importante festivaluri locale din industrie.
Astfel, Golin a fost cea mai premiată agenție de PR la Webstock, singura agenție de PR premiată la Internetics și locul 4 în topul general al agențiilor premiate la acest festival, în timp ce la Romanian PR Award a dominat social media și digital PR, obținând Gold la ambele categorii în 2016. De asemenea, Golin este cea mai apreciată agenție de către bloggerii din România, fiind pe prima poziție în topul realizat de Biz pentru al treilea an consecutiv.
„Proiectele noastre au ca element comun crearea de conținut în formate trending online (foto – VEKA #lafereastramea, text – KFC #revistaliceului, video – Vanilla Skype și Electric Castle). Am ambalat acest conținut într-un mod inovator și relevant pentru targeturi și am folosit canale (Instagram, Facebook, bloggeri, KOLs, Skype, Facebook) și mecanici de social media și digital în trend (storytelling pe hashtaguri, video storytelling). Astfel, prin fiecare campanie, am generat interacțiuni emoționale puternice între branduri și comunitățile lor, atât cele deja existente, cât și noi”, spune Raluca Duță, Chief of the BridgeTM.
„Insighturile puternice, creativitatea și pasiunea au fost punctul comun al tuturor campaniilor premiate în acest an. Astfel, am reușit să creăm povești relevante pentru publicurile țintă, campanii și experiențe de brand în care am depășit granițele clasice și am schimbat perspectivele de comunicare. Extinderea PR-ului în zona digital este un pas natural ce răspunde nevoilor de comunicare în mediul online ale utilizatorilor, oferind autenticitate prin interacțiune și o complicitate frumoasă între brand și public”, adaugă Ana Trif, Director, Consumer Division, Golin.
Campaniile Golin care au strălucit la Internetics și Romanian PR Award au fost Vanilla Skype și Electric Castle, dezvoltate cu sprijinul agenției de advertising MullenLowe și al agenției de digital Profero. La Internetics, Vanilla Skype a obținut Gold la Interactive Campaigns – Digital component of an integrated campaign și Silver la Social Media – Online PR Special Projects și titlul de Winner al secțiunii Art, Culture, Media and Entertainment, în timp ce la Romanian PR Award a câștigat categoria de Digital PR. Electric Castle a obținut Gold la Communities, secțiunea Brand Built Communities, în cadrul Internetics, și Gold la categoria Social Media, în cadrul Romanian PR Award.
La Webstock 2016, Golin a câștigat trofeu la categoria Blogging campaigns cu KFC – Revista liceului și locul III la categoria Best use of photography cu VEKA – #vacanta #lafereastramea. Aceste performanțe au evidențiat, pe de o parte, succesul colaborării agenției cu bloggerii din România și, pe de cealaltă parte, capacitatea The Bridge de a anticipa și adopta cele mai noi tendințe din industrie, precum și de a valorifica cele mai potrivite canale pentru comunicarea brandurilor din portofoliul agenției.
The BridgeTM este un tool unic implementat de Golin în 2011, care dezvoltă pentru clienții agenției campanii complexe de social media, proiecte de impact cu bloggeri, activări creative de real time marketing etc. Prezentă de-a lungul timpului pe podiumurile mai multor festivaluri din industria de comunicare, echipa de digital a Golin a contribuit, până în acest moment, la câștigarea a peste 30 de premii pentru campanii realizate alături de clienți precum Colgate, History Channel, KFC, Lipton, MasterCard, Orange, Paul, Pepsi România, VEKA, Tocmai.ro, Transavia.