Food service, retailers sau ONG-uri, say no more! Golin România s-a remarcat anul acesta la SABRE Awards EMEA 2022, cel mai prestigios festival internațional de PR care premiază excelența în Branding, Reputație și Engagement. Cu un total de 5 campanii înscrise în 5 categorii ale competiției, Golin a fost prezentă pe lista scurtă a finaliștilor cu un sfert din campaniile nominalizate din România. Mai mult decât atât, Golin este singura agenție din România finalistă în secțiunea Consultantul Anului pentru regiunea CEE.
Golin câștigă astfel 3 premii importante care recunosc meritele unor campanii extrem de valoroase, atât prin concept creativ și execuție, cât și prin impact: AltKFC, pentru KFC, la categoria Food Service, Live a NIGHTmare pentru Habitat for Humanity, la categoria The Balkans și The Financial Escape Room, realizată pentru Fairo, la categoria Best Use of Gamification/User-Generated Contests, la IN2SABRE Awards.
„Veștile de la SABRE Awards 2022 ne-au bucurat extraordinar! Cei din industria marcom știu ce se află în spatele acestor campanii, așa că, atunci când munca și eforturile sunt recunoscute, apreciate și premiate, pentru oameni este unul dintre cele mai importante momente. Felicit și aplaud echipele agenție-client care, cu multă muncă și pasiune, au dezvoltat campaniile câștigătoare și le încurajez să keep dreaming big. În plus, cele 3 premii validează diversitatea know-how-ului nostru la nivel de portofoliu și expertiza echipei noastre”, a declarat Roxana Dibă, Managing Director, Golin.
AltKFC reprezintă o campanie marca KFC România care și-a propus în mod curajos să combată toate miturile apărute pe internet despre brand, prin realizarea primului branded mockumentary din România – o serie de 4 episoade prin care personajul principal Alin Puiu (fost intern la KFC) încearcă să creeze o alternativă de restaurant – AltKFC, locul în care clientul are întotdeauna dreptate. Un exercițiu creativ de good practice la nivel de concept creativ, eveniment, premiere în work-ul cu influencerii și social media done right.
Casa Niță, un bordei de 11 mp, realizat din materiale precare și vulnerabil în fața vremii a fost amplasat în centrul Bucureștiului, timp de două săptămâni, pentru a reda în mod simbolic, experiența DRAMAtică a celor 34% dintre români care trăiesc la limita sărăciei în România. Eveniment de lansare, influenceri & presă, actori, activări inedite sau cum să realizezi o campanie de awareness în cel mai creativ mod pentru susținerea donațiilor către ONG.
Fairo este o aplicație financiară mobilă all-in-one care ajută freelancerii cu simplificarea gestionării finanțelor și a sarcinilor administrative. Golin a făcut lansarea aplicației prin intermediul unui escape room online, unde au fost invitați toți freelancerii care își doreau să evadeze dintr-o lume în care excelurile și activitățile administrative îi țineau captivi și să își recâștige timpul liber. Escape room-ul a fost un exemplu perfect a ceea ce ai putea face cu mult mai multă ușurință dacă ai avea Fairo alături.
Câștigătorii SABRE Awards EMEA au fost anunțați pe 27 mai, în cadrul galei care a avut loc la Londra.