Rețeaua globală de PR Golin, parte a Interpublic Group (IPG), va trece de la un model tradițional de management cu un singur CEO, Fred Cook, la o echipă formată din trei CEO – Jonathan Hughes, Matt Neale și Gary Rudnick – care vor împărți responsabilitățile de leadership.
Fred Cook va deveni preşedintele rețelei Golin şi își va duce mai departe activităţile în calitate de director al Centrului pentru Relaţii Publice Strategice al Şcolii de Comunicare și Jurnalism USC Annenberg din SUA. În rolul de președinte, Fred Cook va menţine relațiile cu clienţii-cheie și va continua să inspire oamenii din Golin și să contribuie la consolidarea reputației rețelei. De asemenea, Al Golin își va păstra rolul de fondator, în timp ce Ellen Ryan Mardiks va fi și în acest nou context vicepreşedinte al rețelei.
Cei trei CEO, împreună cu boardul executiv, vor ajuta la atingerea obiectivului Golin de a fi agenţia deceniului. Jonathan Hughes, Matt Neale și Gary Rudnick vor raporta lui Fred Cook şi lui Frank Mergenthaler, CFO al IPG, iar noua structură de management va intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2017.
Golin sărbătorește în această perioadă 60 de ani de la înființare, iar rețeaua continuă să-și dovedească angajamentul de a inspira schimbări semnificative și curajoase. Ideea acestei schimbări de leadership își are originea în lansarea modelului g4 din 2010, când Golin și-a regândit complet modelul tradițional de agenție de la o ierarhie de generaliști la comunități de specialiști. Marile minți nu gândesc la fel, însă, cu g4, pot gândi mai bine împreună, iar aceeași inspirație a dus la schimbarea de azi – împreună putem face mai mult, mai bine și mai repede – cu un accent pe specializare.
Această nouă viziune despre leadership este CEO+. Modelul CEO+ permite acoperirea unei arii mult mai extinse decât cea pe care o poate acoperi o singură persoană, incluzând relaţiile cu clienţii, new business şi implicarea angajaţilor. Fiecare client, angajat, idee şi situație vor beneficia astfel de atenţia personală, pasiunea şi dedicarea CEO-ului.
„Gary, Jon şi Matt au colaborat în calitate de preşedinţi regionali în ultimii patru ani. Acum, din poziția de CEO, vor maximiza împreună punctele lor forte şi expertiza individuală în întreaga rețea, continuând să-și consolideze relația strânsă”, afirmă Fred Cook. „Sunt încântat să lucrez cu ei în noile lor roluri, pentru ca Golin să fie în continuare un lider în industrie.”
Jon Hughes va fi CEO+International şi se va axa pe consolidarea prezenței agenţiei la nivel mondial şi pe coordonarea practicilor şi parteneriatelor globale, pe lângă responsabilitățile sale regionale din Asia.
„Să conducem împreună Golin este un vis devenit realitate”, afirmă Jon Hughes. „Matt şi cu mine am construit agenția din Londra și, în ultimii patru ani, toți trei am lucrat ca o echipă foarte unită pentru a sprijini şi consolida prezenţa noastră în Asia, EMEA şi în America. Următoarea provocare va fi, fără nicio îndoială, cea mai ambiţioasă şi fascinantă de până acum.”
Matt Neale va ocupa poziţia de CEO+Vision şi va supraveghea noile produse, leadership-ul și reputaţia agenţiei, alături de responsabilităţile sale regionale din EMEA şi New York. „Scopul nostru comun este ca Golin să devină agenţia deceniului, prin realizarea unor proiecte extrem de relevante pentru clienţii noștri, precum şi prin poziţionarea ca agenția progresivă a industriei”, a declarat Matt Neal. „Pentru noi, aceasta este cea mai bună structură prin care ne putem atinge obiectivul. Niciodată nu ne-a fost frică să facem lucrurile diferit, ceea ce demonstrăm încă o dată astăzi prin anunțarea noii structuri de leadership.”
De asemenea, din rolul de CEO+Operations, Gary Rudnik va conduce operaţiunile de business ale rețelei ce ţin de financiar, HR şi managementul clientului, păstrându-și și responsabilităţile regionale din America.
„Acordăm o mare importanță angajamentului nostru de a preţui experienţele de viaţă ale angajaţilor ca o fundație a vieții în cadrul Golin”, afirmă Gary Rudnick. „Această agenţie şi oamenii care fac parte din ea înseamnă totul pentru noi și, în calitate de angajați longevivi și loiali, de părinți ai noilor generații, vom continua să promovăm programe speciale precum Life Time.”
Pe lângă aceste responsabilităţi, cei trei vor continua să joace un rol important şi activ în implementarea spiritului Go All In pentru clienți și angajați. Împreună, noii CEO au investit peste 40 de ani în cadrul Golin în poziţii de senior management în Chicago, Dallas, Hong Kong, Londra şi New York. Pe parcursul activităţii lor, agenţia şi-a dublat numărul de angajaţi şi a fost numită agenţia anului de peste 12 ori.