Golin anunță deschiderea unui birou în Hamburg, Germania, în parteneriat cu agenția GGH MullenLowe, care se alătură celor din regiunea EMEA (Dubai, Franța, Marea Britanie, România, Rusia, Suedia, Turcia etc.). Ca urmare a unui model integrat, Golin Germania va oferi clienților săi servicii de PR și digital, dar și de advertising.
“Abordarea integrată este răspunsul oferit clienților noștri la cum pot companiilor și brandurilor să obțină atât atenție, cât și credibilitate. Aceasta este, de altfel, strategia care m-a determinat să mă alătur Golin. GGH MullenLowe și Golin au aceeași viziune despre ce reprezintă o campanie de brand de succes, iar expertizele noastre se completează, de aceea sunt entuziasmată că pornim împreună în această aventură, în care vom propune ceva cu adevărat nou”, susține Uta Behnke, Managing Director, Golin Germania.
“Încă din prima zi, vom oferi clienților noștri creativitate și talent de calitate germană. Deschiderea unui birou Golin în cea mai mare economie a Europei reprezintă un pas important în atingerea obiectivului nostru de a deveni agenția ce va defini acest deceniu”, adaugă Matt Neale, President International, Golin.
Uta Behnke are peste 20 de ani de experiență în PR, perioadă în care a creat mai multe campanii premiate pentru clienți precum Unilever, Pedigree sau Heinz. Principalele ei atribuții în cadrul agenției din Hamburg vor fi coordonarea și expansiunea grupului în Germania, ce include deschiderea unui nou birou în Munchen, în vara anului 2016.