Golin este prezentă pe lista scurtă a European Excellence Awards, unul dintre cele mai importante festivaluri de comunicare din Europa, care premiază an de an campaniile de PR cu rezultate excepționale. Cu cinci proiecte nominalizate în categorii diferite ale competiției, Golin este agenția de PR din România cu cele mai multe selecții în lista scurtă.
„Veștile de la European Excellence Awards ne-au bucurat extrem de mult și suntem mândri că proiectele de PR dezvoltate alături de clienții noștri și partenerii lor se bucură de recunoaștere la nivel european. Ne bucură foarte mult și faptul că toate aceste campanii sunt proiecte autentice, de impact, cu rezultate reale și care și-au atins obiectivele”, declară Irina Roncea, Managing Director Golin.
Campania Lidl „100 de Români” se află pe lista scurtă a categoriei The Balkans, ce premiază campaniile cu rezultate excepționale din spațiul balcanic. Mai mult, campania s-a bucurat și de recunoaștere locală, în cadrul Webstock Awards 2019, în categoria Best Influencer Campaign.
Totodată, campania 7UP „From #FOMO to #JOMO” este nominalizată în cadrul categoriei Brand Relationship. Proiectul, lansat în vară, a construit un brand experience în jurul revenirii celebrului personaj al anilor ’90 – Fido Dido, pe ambalajele 7UP.
Lidl – „How to win an angry mob” se află pe lista scurtă a categoriei Crisis Communications, fiind singurul proiect din România nominalizat în această categorie. De asemenea, amplul proiect „Random”, dezvoltat de KFC România și pentru care Golin a realizat componentele de PR, este pe lista scurtă în categoria Retail. Nu în ultimul rând, „Mastercard Vibes”, platformă dezvoltată de Mastercard România, pentru care agenția a realizat proiectele de PR, este nominalizată în categoria Corporate Social Responsibility.