Școala Discovery, cea mai bună campanie din Balcani la Sabre Awards 2013
Grayling România a câștigat Gold Sabre Award la categoria The Balkans pentru proiectul educațional Școala Discovery în cadrul EMEA Sabre Awards 2013. Lansat în ianuarie 2012 de Discovery Networks CEEMEA în parteneriat cu Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, proiectul Școala Discovery este o inițiativă destinată susţinerii învăţământului ştiinţific din şcolile şi liceele româneşti şi integrării resurselor audio-video şi new media în procesul de educaţie. În urma campaniei desfășurate anul trecut, peste două milioane de elevi cu vârste cuprinse între 10 și 18 ani și profesori din toate școlile din România au avut acces la resursele educaționale oferite de Discovery, punând la dispoziţia profesorilor metode eficiente şi conţinut media educaţional care inspiră elevii să înveţe mai bine.
"Școala Discovery este un proiect unic în România cu un impact real în rândul elevilor, profesorilor şi părinţilor. Dincolo de premiul obţinut, de care suntem, fireşte, foarte mândri, ne bucurăm că am avut prilejul să contribuim la succesul unui proiect care are drept miză creşterea apetitului pentru cunoaştere a noii generaţii.
Rezultatele impresionante ale campaniei nu ar fi fost posibile fără pasiunea şi efortul întregii echipe care a lucrat la acest proiect, precum şi a colaborării extraordinare cu Discovery Networks", a spus Ana Dodea, Director, International Client Services CEE & SEE, Grayling.
Membrii echipei Grayling care au elaborat şi implementat campania de comunicare a proiectului Școala Discovery sunt: Mădălina Iacob, Account Manager, Andreea Caragea, Senior Account Manager, şi Ruxandra Bîtu, Director, Head of Consumer Brands. Din partea Discovery Networks, coordonarea campaniei de comunicare a fost facută de Corina Potârniche, PR Manager South-East Europe.
Grayling România a mai fost nominalizată la categoria Financial Communications cu campania Bani IQ – Visa Europe. De asemenea, Grayling a primit un certificat de excelență în cadrul Silver Sabre Awards la categoria Blog pentru blogul General Electric din regiunea Europa Centrală și de Est.
Anul trecut, Grayling România a câştigat premiul pentru cea mai bună campanie de comunicare în sectorul financiar (Best Financial Communication), pentru derularea campaniei de PR a Visa Europe – “Plata taxelor şi a impozitelor cu cardul” în România, în cadrul European Excellence Awards.
Grayling România este una dintre principalele companii de consultanţă în comunicare & public affairs de pe piaţa locală, printre clienţii actuali numărându-se British Airways, Google, Discovery Networks, Visa Europe, Erste Bank, CISCO, GE, MOL, Nabucco, UPS sau SES Astra.
{mosloadposition user9}