de email marketing din lume
Pentru al doilea an consecutiv, White Image Loyalty Solution este recompensata cu un premiu Gold, in cadrul competitiei MarketingSherpa Annual Email Awards, cel mai important eveniment de email marketing din lume.
Agentia romaneasca de email marketing a obtinut, din nou, Gold si, din nou, impreuna cu Renault Romania. Campania cu care a participat anul acesta, Caravana Renault Koleos a fost inscrisa la categoria Best Limited Series Email Newsletter for Marketing Purposes. Pe baza rezultatelor obtinute la finalul campaniei, juriul competitiei MarketingSherpa a considerat ca aceasta este cea mai eficienta dintre toate proiectele inscrise la categoria respectiva.
MarketingSherpa Annual Email Awards premiaza in fiecare an cele mai eficiente campanii de comunicare pe email din lume si distinge castigatori la categorii diferite, atat pentru comunicarea Business-to Business, cat si Business to Consumer. Primul si cel mai relevant criteriu de evaluare si triere a campaniilor participante sunt rezultatele.
Campania de emailing pentru Caravana Renault Koleos a fost creata pentru a sustine lansarea modelului Koleos in Romania, dar si a website-ului dedicat – www.aventura-koleos-4×4.ro , printr-o caravana ce s-a desfasurat in cele mai importante orase din Romania. A avut ca scop crearea unei relatii cu marca Renault, implicarea abonatilor si, in cele din urma, generarea de vanzari. Campania si-a atins scopul, insa s-a mai facut remarcata si printr-o targetare multipla demografica, emailurile fiind transmise doar persoanelor din localitatile gazda ale Caravanei. Categoria Best Limited Series Email Newsletter for Marketing Purposes premiaza campaniile care si-au dovedit eficienta prin crearea unei relatii cu brandul, educarea pietei specifice si vanzarile generate in urma trimiterii de mesaje comerciale prin email.
White Image si-a ridicat premiul personal, aflandu-se la Miami, acolo unde a avut loc summitul anual MarketingSherpa, la care au participat peste 900 de profesionisti ai industriei de marketing din intreaga lume. In galeria de premianti s-au mai aflat Sony, IBM, Dell, Capital One, Sprint.
Aceasta este al doilea an consecutiv in care White Image castiga aur la premiile MarketingSherpa, dupa ce, anul trecut, a castigat Gold Consumer la categoria Best Postcard-Style Campaign, pentru campania Renault SIAB.
{mosloadposition user10}