cu doi noi membri seniori in departamentele de Client Service si Creatie
În luna septembrie, echipei agenției de publicitate full service Godmother i s-au adăugat Alexandra Axinte – Copywriter și Bianca Naumovici – New Business Director
“Decizia de a dezvolta echipa acum vine din dorința noastră de a oferi și mai mult clienților noștri. Odată cu venirea în echipă a Alexandrei și Biancăi, aducem în Godmother o expertiză ușor diferită de cea existentă, însă în același timp consolidăm spiritul de “doers” al agenției cu doi noi membri la fel de hotărâți să livreze calitate partenerilor noștri ” a declarat Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother – adăugând:“Cred în relațiile pe termen lung și am convingerea că ele se mențin prin efortul general al agenției. ”
Cu 6 ani de experiență de copywriter colaborând cu agenții precum Funky Business, Roddia Concept sau direct cu ProTV, dar și ca scenarist pentru Kanal D, Mediapro Studios și Abis Studio, Alexandra va fi implicată în activitatea pe anumite conturi de portofoliu ale agenției dar și în proiectele de new business care vor apărea în perioada următoare.
La rândul său, Bianca Naumovici se alătură Godmother cu o experientă de 6 ani atât în advertising (Account Executive în cadrul Leo Burnett România și ulterior Account Manager al 23 Advertising) cât și în managementul de proiecte de lifestyle și fashion atât în România cât și în New York.
Din poziția de New Business Director, Bianca va avea responsabilitatea de a identifica și fructifica noi opotunități de business precum și de a coordona strategia pentru noile parteneriate încheiate de către Godmother.
“Suntem bucuroși să le avem pe Alexandra și Bianca alături de noi, în echipa Godmother. Experiența lor este, dintr-un anumit punct de vedere, complementară cu cea a membrilor existenți, aducând astfel o nouă perspectivă în abordarea proiectelor și, implicit, un plus de valoare pentru clienții noștri” a adăugat Valentin Văcăruș
Godmother este o agenție de comunicare full service înființată în 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creație și producție cu sloganul “You brief, we deliver”.
Din 2004 a devenit agenție de publicitate full service independent, iar în 2008 a trecut printr-un proces de rebranding în urma căruia s-a poziționat pe piață sub numele de Godmother și sloganul “Professional Hocus-Pocus”. Momentul rebrandingului a coincis și cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competențe a membrilor echipei și începerea dezvoltării de proiecte ce implică comunicarea integrată.
Anul 2011 a însemnat pentru Godmother o creștere de 20% a cifrei de afaceri și o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipă, campanii), trend care continuă și în 2012, pentru finalul căruia reprezentanții agenției estimează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro.
Printre clienții actuali ai Godmother se numără: Google România, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan și Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs și mulți alții.