Valentin Văcăruș (Managing Director): „Ne propunem să gândim și să abordăm fiecare campanie de BTL în primul rând din perspectiva digitalului”.
Agenția de publicitate Godmother se va axa de acum înainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital. Astfel, echipa condusă de Valentin Văcăruș (Managing Director) își propune să dezvolte concepte și soluții digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizează – târguri, expoziții, lansări, petreceri corporate, conferințe sau activări. Acestea vor avea la bază tehnologie nouă, aplicații, interactivitate online, astfel încât să comunice eficient pe orice tip de canal.
”Pentru Godmother, principalul obiectiv în perioada imediat următoare este poziționarea ca agenție de BTL care răspunde eficient digitalizării. Suntem conștienți de schimbările pe care digitalul le impune în relația dintre brand și consumator. Tocmai de aceea am început procesul (firesc de altfel) de integrare a serviciilor de comunicare digitală în strategiile și campaniile noastre de BTL – de la diversele evenimente organizate pentru branduri, până la activările punctuale. Este vorba, în primul rând, despre un upgrade absolut necesar al produselor din această zonă, oferite de Godmother – agenție aflată într-un permanent proces de perfecționare – dar și de adaptarea la o piață a viitorului foarte apropiat. Tranziția era inevitabilă. Așadar, ne propunem să gândim digital, să livrăm strategii în care interacțiunea cu consumatorii să fie adaptată în primul rând mediului online, iar proiectele noastre de BTL să aibă întotdeauna inclusă o componentă din această sferă”, declară Valentin Văcăruș – Managing Director Godmother.
Pentru Godmother strategia care vizează adaptarea serviciilor de BTL la cerințele de digital nu a fost o decizie spontană, ci vine în urma colaborării și implicit a experienței de câțiva ani cu diverse companii care au legatură directă sau chiar activează exclusiv în zona digitală.
”Există deja o serie de pași în această direcție, sunt multe evenimente în care digitalul este prezent dar mai degrabă în forma ‘nice to have’ nu ‘must have’. Vizăm în permanență provocări creative care au în centru interacțiunea digitală atât între brand și invitat cât și între participanții la un eveniment. Ne dorim clienți acele companii care sunt dispuse să inoveze, să își asume deschiderea unor drumuri. Am avut și avem șansa să lucrăm pentru clienți din mediul digital (Google, Youtube, HTC etc.) și asta ne-a ajutat să implementăm multe strategii și aplicații specifice. Pentru noi, important în acest moment este cum ne dezvoltăm și cum inovăm în această zonă. Cu cât ești mai creativ, cu cât îți faci temele mai bine, cu cât researchul este mai temeinic, cu atât vei fi mai bine poziționat, atât ca brand, cât și ca agenție”, mai spune Valentin Văcăruș.