Pe parcursul ultimelor 12 luni, agenția bucureșteană a derulat aproape 600 de proiecte și a implementat peste 100 de evenimente pentru clienții din portofoliu.
„2022 a fost un an intens, în care am simțit că revenim la acea normalitate pe care o știam, cu proiecte multe și diverse, care ne-au provocat să găsim cele mai bune soluții nu numai la nivel creativ ci și la nivel de management al resurselor. Cheia rezultatelor obținute anul trecut rezidă în combinația de know-how, resurse, profesionalism și dedicare a echipei. Toate aceste elemente ne-au permis să menținem standardele de creativitate și calitate în implementarea proiectelor în același timp cu atingerea obiectivului financiar propus, de a reveni la nivelul anului 2019 în ce privește cifra de afaceri” a declarat Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother
Cu 5,5 milioane de Euro cifră de afaceri, Godmother a înregistrat o creștere de 120% în 2022 comparativ cu anul precedent și își propune ca în 2023 să mențină trendul crescător, vizând o creștere de 20% a cifrei de afaceri în acest an.
Evenimentele în format fizic au fost predominante în 2022, dar cele în format hibrid și chiar 100% online au continuat să reprezinte un procent considerabil din totalul proiectelor derulate. Split-ul de servicii a inclus: evenimente corporate, activări in-store, campanii CSR și de employer branding, activări de festival, evenimente online, proiecte instituționale, producții neconvenționale dar și dezvoltarea de proiecte proprii.
În total, în 2022 Godmother a colaborat cu 38 de clienți, printre aceștia numărându-se atât parteneri ai agenției de 10 ani sau mai mult (precum Forever Living Products sau Google) , dar și parteneriate nou-semnate anul trecut (precum FERRO Novaservis Group, Adidas sau Freshful), media actuală a colaborării dintre agenție și partenerii săi fiind de 4,5 ani și având un trend crescător.
Anul 2022 a însemnat și o continuare a investiției în instrumentele proprii și o consolidare din punct de vedere al echipei, Godmother având acum 34 de membri, majoritatea seniori, care gestionează proiectele în numele agenției. Strategia pentru anul 2023 include investiții suplimentare în zona de resurse și instrumente, precum și continuarea dezvoltării echipei, prin cursuri de specializare individuale și de grup, realizate periodic.
În linie cu strategia de dezvoltare a competențelor și accesul la resurse valoroase, din aprilie 2022, Godmother a aderat la 27Names – rețea profesională care reunește cele mai bune agenții independente de evenimente din Europa. În prezent, Godmother este implicată în derularea de evenimente la nivel european sau regional, alături de agenții din rețea, iar Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother, este parte al grupului de lucru dedicat zonei de Talent Strategy din cadrul rețelei 27Names.
Cum a arătat anul care tocmai s-a încheiat pentru Godmother, în cifre și imagini de la unele dintre cele mai relevante proiecte, poate fi văzut în Raportul Anual 2022, disponibil aici.