Rompetrol lansează ediția de iarnă a celei mai performante motorine din portofoliu, EfixS Xtreme, care asigură randamentul și performanța motorului chiar și atunci când afară sunt minus 35 grade Celsius. Cu această ocazie, agenția de comunicare GMP+WEBSTYLER semnează cea mai recentă campanie de comunicare a Rompetrol.
Campania pornește de la un adevăr care se știe de când lumea și pământul: «Atunci când e frig afară, dieselul pornește greu. Sau chiar deloc. Și ultima surpriză pe care vrei să o ai dimineața, sau oricând te grăbești este să nu-ți pornească mașina».
Pentru că prea mult frig pentru motorina normală poate însemna chiar și minus câteva grade, comercianții de carburant se înghesuie în claimuri bazate pe cifrele negative ale temperaturilor extreme la care carburanții asigură încă performanța automobilelor.
În tot acest context, “adevărata noastră provocare a fost să spunem povestea într-un mod diferit, fără a intra în acest joc al supremației cifrelor cu care publicitatea i-a obișnuit pe consumatori. Să lucrăm cu percepții de tipul «dacă e minus 45, înseamnă că e mai bun ca minus 35, nu»? Era nevoie de un reframing. Simplu, memorabil și la obiect.
Până la urmă, minus 35 grade este o temperatură extrem de rar întâlnită la noi, și, oricum, la temperatura asta nu iese nimeni din casă. De aici și ideea spotului campaniei.”, a declarat Mihai Fetcu, Director de creație la GMP+WEBSTYLER.
Campania integrată de comunicare se derulează în perioada 20 ianuarie-28 februarie, pe TV, digital, radio și outdoor.
Echipa GMP+WEBSTYLER implicată în realizarea acestei campanii a fost formată din Mihai Fetcu, Ondina Olariu, Ioana Proca, Ioana Dumitrascuta, Iulia Voinea, Andrei Paduraru, Eugen Preda, Igor Pogorevici, Cosmin Bumbacea, Cosmin Hritcu.
Casa de producție a spotului TV este Studioset.