GMP Advertising semnează campania de primăvară a Romtelecom care aduce acțiunea în prim-plan.
„Așa cum i-am obișnuit deja pe clienții noștri, și în această primăvară am ales să le oferim o experiență completă pe toate ecranele. De data aceasta, pachetele cu trei servicii Romtelecom vin împreună cu o tabletă Samsung și cu un film de acțiune – Thor: Întunericul. Filmul susține poziționarea Romtelecom ca furnizor de conținut de calitate”, spune Dana Bursuc, Manager Comunicare Segment Rezidențial la Romtelecom.
Campania are mesajul „Acțiunea tare e molipsitoare”, include execuții TV – un teaser și două spoturi, print, online și materiale instore. Protagoniștii spoturilor sunt Smiley și Pavel Bartoș, iar regia este semnată de Anton Groves.
„Împreună cu echipa de creație condusă de Olivia Bașag, am pornit de la ideea că filmele cu acțiune de calitate, cum este cel oferit de Romtelecom, transmit acea intensitate dincolo de orice ecran, fie televizor sau tabletă, și îți pot schimba ziua. În dramatizarea noastră, acțiunea filmului Thor: Întunericul oferit la pachet cu serviciile Romtelecom îi inspiră pe cei doi prieteni să pornească ei înșiși în aventuri cum nu am mai văzut,” explică Mihai Gongu, Creative Director al GMP Advertising.
În spotul „Skydivers", Pavel acceptă provocarea eroului Thor și le demonstrează fetelor că acțiunea înseamnă romantism, nu doar culturism. Astfel, Pavel Bartoș și Smiley oferă flori într-o acțiune spectaculoasă de skydiving în tandem. Munca în echipă e importantă, pentru că Smiley îi dă lui Pavel curajul de a sări când acesta este pe cale să se eschiveze.
Acțiunea continuă cu o altă dramatizare în spotul „Skateboarders", unde Pavel Bartoș și Smiley sunt inspirați de viteza lui Thor să încerce un skateboarding extrem. Când se trezesc în fața unei intrări în tunel, cei doi își dau seama că nu au gândit situația până la capăt, dar, inspirați de filmele oferite de Romtelecom, vor găsi o soluție.
Spoturile „Skydivers” și „Skateboarders” precum și teaser-ul au fost realizate în colaborare cu casa de producție Family Film. Perioada de desfășurare a campaniei este 10 martie – 18 mai.
Din echipa GMP Advertising care a lucrat la realizarea campaniei au făcut parte: Mihai Gongu (Creative Director), Olivia Bașag (Group Creative), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Laur Răboj (Copywriter), Florin Pădurean (Art Director), Andreea Dumitru (Account Director), Alexandra Mihalca (Account Manager), Irina Angelescu (Account Manager), George Toader (AV Producer), Ioana Stangacilovic (AV Producer), Bogdan Stanciu (Head of Design), Adrian Macea (Graphic Designer), Vali Năstase (Graphic Designer), Monica Bondoc (DTP), Daniel Chișescu (DTP), Veronica Gogescu (Traffic Director).
Din echipa Romtelecom a participat la realizarea acestei campanii: Dana Bursuc (Manager Comunicare Segment Rezidențial), Gabriela Lulea (Specialist Senior Comunicare Marketing) și Ioana Corcodel (Supervisor Media).