nu conduci după ce ai băut
GMP semnează campania împotriva condusului sub influenţa alcoolului iniţiată de Asociaţia „Berarii României”, în parteneriat cu Poliţia Română şi Consiliul Naţional al Audio-Vizualului.
Obiectivul principal al campaniei este acela de a educa şoferii în privinţa responsabilităţii lor de a nu conduce sub influenţa alcoolului şi, implicit, scăderea numărului de accidente cauzate de consumul de alcool la volan.
Campania se adresează tuturor şoferilor, acordând o atenţie sporită celor din mediul urban şi reprezintă prima iniţiativă de acest fel gândită pe termen mediu şi lung (3 ani), cuprinzând trei mari etape de comunicare pentru a informa, a avertiza şi a oferi alternative şoferilor.
Prima etapă a campaniei se desfăşoară în perioada februarie – august 2008. Spoturile TV şi radio rulează deja pe posturi, în regim de campanie socială. Tot în această perioadă, campania urmează să fie implementată şi în mediile indoor şi outdoor, precum şi prin evenimente speciale.
„Conceptul creativ are la bază un fapt real: după câteva pahare, percepem o realitate distorsionată. Pentru ca spotul să fie convingător şi memorabil, am imaginat o realitate schimbată radical, pozitiv, ajungând până la a avea un spot aproape suprarealist, o fantezie masculină cu Elvişi de cauciuc care cântă, semafoare care aruncă lasere, femei care dansează samba aproape dezbrăcate pe mijlocul străzii şi muncitoare sexy care sparg pavajul cu picamerul… Din păcate, distorsionarea realităţii, indiferent la ce nivel, nu poate duce la nimic bun în cazul în care conducem. Aşa ajungem la un deznodământ trist, realist, un accident ale cărui urmări le lăsăm deschise. O experienţă plăcută poate deveni o realitate îngrozitoare. Când conduci băut.” povesteşte Carmen Tiderle, Creative Director GMP Advertising.
Spotul „Realitatea se schimbă când conduci băut” a fost filmat în Bucureşti în miez de noapte geroasă de decembrie, pe Calea Victoriei şi Kisseleff.
Echipa care s-a ocupat de această campanie este formată din Thorhallur Saevarsson aka Thor – regizor, Jonathan Devaney – operator, Erzsebet Tamas – UPM, Dragoş Vilcu – producător din partea casei de producţie Multi Media Est, Constantin Bratu şi Simona Filip Ghenea din partea Asociaţiei Berarii României. Din partea GMP, echipa a fost formată din Carmen Tiderle – Creative Director, Cosmin Ezaru – Art Director, Adrian Drăgan – Copywriter, Denisa Popescu- Account Manager, Radu Teo – AV producer, Ruxandra Mocanu – BTL Director, Teodor Cucu – Strategic Planner.
Fondată în 2004, la iniţiativa membrilor Heineken România, Interbrew România, United Romanian Bereprod şi URSUS Breweries, Asociaţia „Berarii României” şi-a propus încă de la început să acţioneze responsabil faţă de consumatorii de bere din România, promovând consumul cu moderaţie a unor beri de calitate. Iniţierea campaniei „Realitatea se schimbă când conduci băut” demonstrează fără echivoc angajamentul „Berarilor României” faţă de factorul social şi implicit dorinţa ca această campanie să contribuie la prevenirea accidentelor.
GMP este una dintre cele mai importante agenţii independente integrate din România. Agenţia are în portofoliu un număr important de clienţi şi branduri printre care se numără Ursus Breweries – Timişoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Societatea de Educaţie Contraceptivă şi Sexuală, Unilever. Agenţia a primit recunoaştere naţională şi internaţională la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.
{mosloadposition user10}