de Sărbători în luna mai
În perioada 30 aprilie – 4 mai, şoferii care au trecut prin Piaţa Romană au văzut aprinse luminile de Sărbători din iarna 2007-2008 însoţite de mesajul campaniei „Realitatea se schimbă când conduci băut”. Astfel, Asociaţia Berarii României, Poliţia Rutieră, Consiliul Naţional al Audio-Vizualului şi GMP au dus mai departe campania împotriva condusului sub influenţa alcoolului începută în luna februarie a acestui an. Ideea de a aprinde luminile de sărbători în luna mai a venit în completarea spoturilor TV şi radio "O experienţă plăcută poate deveni îngrozitoare. Când conduci băut", difuzate din februarie până în iunie 2008 pe posturile naţionale.
Perioada evenimentului a fost special aleasă întrucât în mini-vacanţa de 1 mai, oamenii se gândesc în special la distracţie iar condusul sub influenţa alcoolului poate deveni un pericol pe care şoferii trebuie să îl conştientizeze.
Evenimentul a constat în aprinderea simultană a luminilor de Sărbători în zece oraşe importante: Bucureşti, Cluj, Drobeta Turnu-Severin, Giurgiu, Iaşi, Piatra Neamţ, Piteşti, Sibiu şi Slobozia, şi a reprezentat un punct important în prima etapă a campaniei pe termen lung împotriva condusului sub influenţa alcoolului iniţiată de Asociaţia Berarii României.
„Evenimentul susţine conceptul campaniei fără a repeta lucrurile spuse în spoturile TV şi radio care au fost şi sunt intens difuzate pe posturile naţionale.
Am pornit de la un fapt real şi foarte simplu: când bei, realitatea se distorsionează.
Şi am ilustrat cumva în mod concret această distorsionare a realităţii folosind decoruri luminoase asociate iernii în plină lună mai. Cu câteva beculeţe aprinse poţi crea o confuzie legată de sezon, de timp.
Am folosit deliberat decorul din decembrie 2007 tocmai pentru a fi un mesaj clar de „iarna trecută”. Mesajul campaniei este strategic plasat în fiecare intersecţie iar Poliţia Rutieră împarte în fiecare seară flyere cu acest mesaj. Sperăm ca şoferii să conştientizeze acest mesaj şi să se gândească de două ori înainte de a se urca la volan după ce au consumat alcool”, spune Ruxandra Mocanu, BTL Director GMP.
„Am îmbrăţişat de la bun început conceptul de eveniment propus de GMP. Singurele noastre temeri au fost legate nu de eforturile de implementare, ci mai degrabă de pericolul că mesajul nostru anti consum de alcool la volan, îmbrăcat în luminiţe de sărbătoare, să fie greşit interpretat. Din reacţia şoferilor am înţeles că am făcut treabă bună şi că se poate face educaţie într-un mod creativ”, a declarat dl. Constantin Bratu, director general al Asociaţiei „Berarii României”
GMP se va ocupa şi de următoarele etape ale campaniei. După evaluarea impactului primei etape „Realitatea se schimbă când conduci băut” vor urma încă două, concepute tot pentru a educa şoferii în privinţa responsabilităţii lor de a nu conduce sub influenţa alcoolului.
La conceperea şi organizarea evenimentului au lucrat: echipa GMP alcătuită din
Ruxandra Mocanu – BTL Director, Denisa Popescu – Account Manager, Carmen Tiderle – Creative Director, Ioana Munteanu – Copywriter, Mircea Mocanu – Art Director; echipa Asociaţiei Berarii României formată din Constantin Bratu – Director General şi Simona Filip Ghenea – PR Coordinator, reprezentanţii Poliţiei Române şi ai CNA, principalii parteneri ai evenimentului, cu susţinerea Primăriei Capitalei şi a primăriilor locale.
{mosloadposition user10}