„Avantajele relaţiilor la distanţă”, campania realizată de GMP Advertising pentru promovarea noului Volkswagen Polo, comunică dintr-o perspectivă proaspătă beneficiile consumului redus de combustibil, specific modelului.
Adresată în special publicului tânăr, campania prezintă cu umor, prin intermediul a zece spoturi, diverse elemente din viaţa unui cuplu la distanţă, care devin mai plăcute prin prisma folosirii noului Volkswagen Polo.
„Noul Polo vine, pe lângă nenumăratele gadget-uri care fac viaţa şoferilor mai uşoară, şi cu o gamă de motoare extrem de eficiente din punct de vedere al raportului dintre performanţă şi consum. De aceea, am căutat un unghi proaspăt pentru a comunica consumul mixt de doar 3,4 litri la suta de kilometri şi am ales astfel să vorbim despre avantajele relaţiilor la distanţă. Într-o serie de spoturi, mici dar puternice. Aşa cum este şi Noul Polo”, spune Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.
Spoturile campaniei pot fi urmarite la link-urile de mai jos:
Noul Polo – “Vine mama”
Noul Polo – “Puffy”
Noul Polo – “Pernutele mele”
Noul Polo – “Parintii ei”
Noul Polo – “Garajul”
Noul Polo – “Nu mai sforaie”
Noul Polo – “Vreau sa vorbim”
Noul Polo – “Ea: Acum iesim”
Noul Polo – “El: Acum iesim”
„Publicul noului Polo este unul tânăr și foarte sensibil la prețuri. Pentru ei mașina înseamnă durabilitate, fiabilitate, eficiență și raport bun calitate-preț. Propunerea GMP din seria relațiilor la distanță comunică aceste atuuri cu umor și creativitate”, a spus Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.
„Avantajele relaţiilor la distanţă” cuprinde componente TVC, spoturile rulează pe principalele canale TV, dar şi Social Media, campania urmând a fi promovată şi în mediul online.
Din echipa GMP care care a lucrat la realizarea campaniei fac parte: Mihai Gongu, Creative Director; Laur Răboj, Copywriter; Florin Pădurean, Art Director; Cristiana Belodan, Client Service Director; Ioana Stangacilovic, AV Producer.
Spoturile au fost filmate de echipa regizor & DoP – Hypno şi Ate, sunet Daniel Soare.
Din echipa Volkswagen fac parte Bogdan Florea (Director Marca – Volkswagen PKW) şi Anelise Moldovan (Specialist Marketing – Volkswagen PKW).