Soluţiile de Back-up & Recovery în cloud oferite de Romtelecom Business Solutions sunt prezentate într-un mod inedit de către GMP Advertising, în numărul 262 al publicaţiei Biz.
GMP a avut ideea de a oferi ceva tangibil care să sugereze importanța unei „copii de rezervă”: varianta în miniatură a revistei Biz, care conţine toate informaţiile regăsite în cea originală. Pe măsură ce răsfoiesc revista, cititorii descoperă varianta de back-up a acesteia, care se află în interior.
„Pentru a dramatiza într-un mod inovativ soluţiile de Back-up & Recovery în cloud oferite de Romtelecom Business Solutions, am inserat în cel mai recent număr al revistei Biz o machetă cu un duplicat în miniatură al revistei, cuprinzând absolut toate articolele revistei gazdă. Mini revista de business rezultată este o premieră pe piaţa din România şi suntem foarte mândri să avem un client atât de deschis la propunerile noastre", explică Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.
Soluţia Secure Back-up & Recovery oferită de către Romtelecom companiilor din România este un spaţiu virtual securizat în cloud, dedicat păstrării copiilor de siguranţă ale fişierelor importante (documente, imagini, e-mail, ş.a.m.d.) ale companiei, care pot fi accesate oricând, în mod securizat, prin interfaţa web. În caz de furt sau de defectare a calculatorului, sau în cazul pierderii fişierelor din eroare umană, datele pot fi oricând recuperate din cloud, pe un alt calculator.
„In comunicarea către clienţii noştri considerăm că cel mai important este să vorbim pe limba lor, să privim lucrurile din perspectiva lor şi să le arătăm care sunt beneficiile pe care le oferă serviciile noastre, iar propunerea GMP s-a potrivit foarte bine în acest context, oferind dramatizarea perfectă pentru serviciul Back-up and Recovery” spune Ruxandra Rău, Communication Manager Business Segment for Romtelecom & Cosmote.
Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizarea proiectului au facut parte: Mihai Gongu, Creative Director; Ioana Munteanu, Group Creative Director; Radu Rebei, Art Director şi Andreea Dumitru, Account Director.
Din partea Romtelecom Business Solutions, au contribuit la acest proiect Diana Kiraly, Marketing Expert Business Segment şi Ruxandra Rău, Communication Manager Business Segment.