pentru a oferi instrumente personalizate de masurare a activitatii de PR
GMP PR va colabora cu Katie Paine, Queen of PR Measurement, pentru a oferi instrumente personalizate de măsurare a activității de PR.
Începând din noiembrie 2015, instrumentele personalizate de măsurare și evaluare GMP PR vor fi girate de cel mai cunoscut expert din domeniul măsurării activității de relații publice și social media, Katie Paine, CEO și fondator al Paine Publishing, LLC, companie de consultanță cu sediul în SUA. Paine, supranumită ”The Queen of PR Measurement” datorită experienței sale de trei decenii în măsurarea activității de PR, va realiza, împreună cu echipa GMP PR, pachete ce vor include instrumentele personalizate de măsurare și evaluare a activității de PR pentru clienții GMP PR.
Katie Paine, care, la invitația GMP PR, a susținut o conferință în București despre cele mai bune practici în măsurarea activității de PR, recomandă luarea în considerare a cinci parametri pentru a evalua corect comunicarea: creșterea netă a cotei de apariții dorite în presă, top cinci tipuri de conținut performante măsurate prin conversie, creșterea procentuală a conversiilor, creșterea netă a angajamentului de înaltă calitate și comparația cost – eficacitate.
”Esența problemei este cum definești succesul în PR. Înseamnă mai multe titluri pe primele pagini ale publicațiilor sau comunicarea mai bună a mesajelor? Instrumentele personalizate realizate de GMP PR sub îndrumarea mea le vor permite clienților să integreze propriile criterii în procesul de măsurare și îi vor ajuta să evalueze profitabilitatea investiției lor”, a declarat Katie Paine.
”Am încredere în clienții GMP PR și în faptul că vor găsi media indexul creat de Katie Paine și instrumentele de măsurare realizate de noi împreună cu ea mai mult decât utile, deoarece le permit să obțină o imagine mai clară a rezultatelor obținute prin investiția lor în PR. Parteneriatul dintre Katie Paine și GMP PR este consecvent cu eforturile continue ale agenției noastre de a sprijini piața în renunțarea la paradigma simplei indexări a articolelor combinată cu calculul indicatorului de advertising value”, a detaliat Ana-Maria Diceanu, senior partner GMP PR.
Katie Delahaye Paine este fondatoarea și CEO-ul Paine Publishing, LLC și editor al The Measurement Advisor, un buletin informativ dedicat măsurării și evaluării din domeniul comunicării. Timp de două decenii, Paine a ajutat companiile să definească și să proiecteze programe de măsurare a PR-ului și social media. A fost unul dintre fondatorii ”Conclavei” (The Conclave’s Standards for Social Media Measurement), precum și a Principiilor de PR Measurement de la Barcelona. Paine a fondat două companii de cercetare și a scris trei cărți – “Măsoară ce contează” (Wiley, 2011), “Măsurarea Relațiilor Publice” (KDPaine & Partners, 2007) și “Măsurarea non-profitului din reţea: folosirea datelor pentru a schimba lumea”, care a câștigat premiul Terry McAdam pentru organizații non-profit în 2013. Paine este, de asemenea, membru fondator al Comisiei de Măsurare IPR, membru al PRNews Measurement Hall of Fame și membru al consiliului Society for New Communications Research. Colaborarea dintre Katie Paine și GMP PR vine pe fondul introducerii metodologiilor personalizate de măsurare și evaluare pentru fiecare campanie de comunicare, în conformitate cu standardele internaționale (acestea nu sunt standarde AMEC, ci au fost create de Institutul de Relații Publice cu sprijinul AMEC). GMP PR este prima agenție de PR membru al Biroului Român de Audit Transmedia și cea care a organizat, în primăvara anului 2015, prima conferință dedicată exclusiv evaluării.