Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GMP PR premiata la cea mai prestigoasa competitie de PR din Europa

SABRE AWARDS

Aseară, la Barcelona, campania “Când tu îţi pierzi controlul, celălalt îşi poate pierde viaţa” dezvoltată de GMP PR pentru Fundaţia Sensiblu, a câştigat Gold SABRE, la secţiunea “Public Education”. În această categorie, GMP PR a concurat cu agenţii din UK, Spania, Germania şi Polonia.

La ediţia din acest an au fost înscrise 1400 de campanii din Europa, Asia Mijlocie şi Africa, din care 49 campanii au fost premiate.

"Mai mult decât o recunoaştere a unei agenţii sau a unei campanii este vorba de o recunoaştere a industriei de PR din România. Cu 5 nominalizări şi 2 premii, numele ţării noastre a fost strigat de 7 ori aseară pe scena de la SABRE. Am trăit momente emoţionante, datorate atât premiului cât şi solidarităţii dintre echipele din România. Felicitări BDR Associates, Tempo şi 2ActivePR pentru rezultate şi fie să avem cât mai multe astfel de succese!”, a spus Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR.

"SABRE este un fel de Effie al PR-ului la nivel European, iar câştigarea lui certifică nivelul la care GMP PR se află, confirmat de altfel şi de distincţia "PR Agency of the Year 2006", la Romanian PR Award", a declarat  Felix Tătaru, Preşedinte GMP Group.

Conform statisticilor realizate de Poliţia Română, în fiecare săptămână o femeie este victima violenţei domestice, fiind ucisă de un membru al familiei. Campania Fundaţiei Sensiblu a avut ca obiectiv educarea populaţiei cu privire la acest fenomen social atât de răspândit. Prin distribuirea fundiţelor albe, simbolul campaniei, s-a dorit conştientizarea consecinţelor violenţei în familie de către bărbaţi.
 
GMP PR este o agenţie full service (consultanţă, corporate & brand communication, media relations, issue & crisis management, comunicare internă, organizare de evenimente) avand clienti din domeniile FMCG, retail, auto, farma, media, financiar, IT&C si ONG. Printre acestia se numără Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educaţie Contraceptivă şi Sexuală, Unilever. GMP PR a fost desemnată Agenţia de PR a Anului 2006, la Romanian PR Awards. GMP PR este parte a GMP Group, unul dintre cele mai importante grupuri independente de comunicare din  România.

Bucuresti, 25.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.