ale European Excellence Awards:
“Newcomer Agency of the Year” si “Best Campaign”
European Excellence Awards a anuntat astazi nominalizarile pentru cele mai “vanate” categorii ale competitiei: “Newcomer agency of the year” si “Best campaign”.
Agentia GMP PR este nominalizata la “Newcomer Agency of the Year”, fiind singura din Europa de Est, alaturi de 3 agentii din UK si o retea internationala. La categoria Best Campaign, este nominalizata campania “Apa Nova pentru Bucuresti”, o campanie emotionala, menita sa sensibilizeze bucurestenii cu privire la orasul lor.
“Ce poti sa spui in astfel de momente? Oricat de banal ar suna, nu conteaza daca vom castiga sau nu, important este ca suntem acolo. Un juriu international a considerat ca putem fi tanara speranta a anului, iar una din campaniile noastre este in top 5 din Europa. Emotiile sunt mari si bucuria este fantastica!”, spune Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR.
GMP PR a fost lansata ca si companie in vara anului 2007, din departamentul de PR al agentiei GMP Advertising. Este o agentie care se adreseaza clientilor care vor sa faca diferenta in industria pe care o reprezinta si au curajul sa faca lucrurile altfel.
Ofera servicii integrate de PR pentru companii locale si multinationale precum Apa Nova, Alcatel-Lucent, Aviva, Mediplus, McDonalds, Sensiblu, SECS (Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala), Timisoreana, Toyota Romania, Tiago Malls.
Calitatea campaniilor GMP PR a mai fost recunoscuta international in acest an, la Sabre Awards, cand a primit un Gold Sabre la categoria Public Education pentru o campanie a Fundatiei Sensiblu.
{mosloadposition user10}