GMP PR ocupă locul 1 în top 20 agenții de PR din România, conform primului studiu ce măsoară performanța și reputația în PR, realizat de Revista BIZ și Unlock Market Research. Rezultatele studiului au fost anunțate în cadrul Galei BIZ PR Awards.
În cadrul aceluiași eveniment, Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR, a primit distincția „Cel mai Cunoscut Profesionist în PR din România”. Echipa GMP PR a mai plecat acasă și cu trofeul pentru „Cea mai Bună Reputație în PR”, care se referă la interesul clienților de a chema agenția în pitchuri.
”Premiile din cadrul Galei BIZ PR Awards sunt pentru noi un bilanț la 8 ani de activitate. Un business antreprenorial se susține doar printr-o stare de neliniște permanentă, cu focus continuu pe calitatea serviciilor și atenție la nevoile clienților. Toți oamenii din GMP PR pun foarte mult suflet și se gândesc în fiecare zi cum să facă diferența în viața clienților noștri. Acest lucru se simte în relația de zi cu zi, se vede în rezultate, iar vocea clienților din studiu îl confirmă”, a declarat Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR.
Pentru alcătuirea top 20 agenții de PR, studiul BIZ și Unlock Market Research a luat în calcul cinci indicatori cantitativi – procentul de creștere a cifrei de afaceri din 2012 comparativ cu 2011, profitul raportat în 2012, numărul de angajați, numărul de clienți și suma totală a fee-urilor nete încasate în 2012; și patru calitativi – notorietate, rata de angajare a agentiei, competența și potențialul agenției de a fi invitată la pitch-uri. Componenta calitativă a studiului a fost realizată pe un eșantion reprezentativ de clienți ai serviciilor de PR din companiile de top din România, directori de marketing, manageri de PR, manageri de public affairs și comunicare. Eșantionul de respondenți a fost alcătuit în proporție de 81% din profesioniști ce lucrează în domeniul comunicării de cel puțin 6 ani.
{mosloadposition user9}