Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GMP PR educa pro bono viitorii medici in comunicarea cu pacientii

Studenții de la medicină vor beneficia de workshop-uri gratuite despre comunicarea cu pacientul, oferite de agenția GMP PR în cadrul campaniei „De profesie: medic în România”. Proiectul a fost inițiat de Consiliul Investitorilor Străini (Foreign Investors Council, FIC), prin Grupul de Lucru pe Sănătate.

„Asistăm la o revoluție în domeniul medical, inițiată de pacient. Cu acces la o multitudine de surse de informare și noi tehnologii, pacientul zilelor noastre și-a schimbat fundamental modul de a gândi și așteptările de la interacțiunea cu medicul. Cursurile oferite de noi pregătesc medicii secolului 21 pentru un nou tip de relație cu pacientul modern, o relație bazată pe parteneriat și schimb de know-how”, a declarat Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR.

Primul workshop din serie a avut loc la Facultatea de Medicină din București, urmând și alte centre universitare din țară. La acesta a participat pro bono și Anda Păcurar, psihoterapeut formator, supervizor în cadrul Institutului de Psihologie și Psihoterapie Adleriană.

Lansată în 2013 sub sloganul „Medici pentru toți! Toți pentru medici!", campania „De profesie: medic în România” și-a propus să contribuie la soluționarea uneia dintre cele mai stringente probleme ale sistemului de sănătate din România – exodul personalului medical din țară. Sub umbrela campaniei s-au derulat proiecte care să răspundă nevoilor medicilor și studenților la medicină din România. Obiectivul principal al campaniei lansate anul trecut este creșterea numărului de medici în țară până în 2015, de la 2,4 la 2,6 la mia de locuitori.

Peste 10 milioane de persoane au aflat despre campanie prin intermediul știrilor și reportajelor din presa audio, video, scrisă și online, și mai bine de 20.000 de profesioniști din rândul personalului medical au fost informați prin contact direct sau parteneriate speciale. De asemenea, conform unei analize publicate de MediaIQ, un instrument de monitorizare online, „De profesie: medic în România” a fost cea mai vizibilă campanie în social media din perioada aprilie-septembrie 2013. Anul trecut campania a fost câștigătoare la categoria Asociații la European Excellence Awards.

Despre campanie

Campania „De profesie: medic în România" (www.deprofesiemedic.ro) este o inițiativă a Consiliului Investitorilor Străini (FIC), prin Grupul de Lucru pe Sănătate, susținută de Ministerul Sănătății. Partenerii inițiativei sunt Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, Ministerul Educației Naționale, Ambasada Marii Britanii la București, Colegiul Medicilor din România, Coaliția Asociațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice și Societatea Studenților la Medicină în București. Campania a fost implementată de GMP PR.

Pe termen scurt, campania și-a propus să aducă pe agenda publică problemele care duc la exodul medicilor, să implice cele mai importante autorități și să mobilizeze sectorul privat, pentru a susține cauza. Pe termen lung, FIC are ca obiectiv crearea de parteneriate publice private pentru a genera un set de acțiuni care să susțină obiectivele dorite.

Despre GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. Cu o echipă de 25 de specialişti în comunicare, agenţia oferă servicii de consultanţă în PR pentru companii precum Petrom, GlaxoSmithKline, Henkel, Ursus Breweries, Casa de Insolvență Transilvania, Groupama, Scandia, FrieslandCampina. Activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „Newcomer European Agency of the year” sau „Romanian PR Agency of the year”.

Despre Consiliul Investitorilor Straini (FIC)

FIC este asociația celor mai importanți investitori străini din România. FIC a fost înființat în 1997, cand și-a început activitatea cu 25 de companii membre. În prezent numară 120 companii multinaționale membre ale caror investiții cumulate reprezintă aproape două treimi din totalul investițiilor străine directe realizate din 1990 până în prezent în România. Obiectivul principal al FIC este promovarea creșterii economice sustenabile prin îmbunătățirea climatului investițional în România. Companiile membre FIC consideră că la baza creșterii economice stă dialogul între factorii de decizie și investitori care poate să asigure transparența și predictibilitatea, dezvoltarea mecanismelor pieței libere și facilitarea integrării economiei românești în piața europeană.

Bucuresti, 08.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.