GMP PR anunță schimbarea identității de brand și extinderea serviciilor agenției. Decizia vine în urma unui amplu proces de rebranding, care a durat opt luni și a avut la bază concluziile unui studiu care s-a adresat întregii industrii de comunicare din România.
În cadrul acestui demers, agenția a căutat un model de business relevant pentru nevoile complexe ale clienților de astăzi, care să satisfacă și să motiveze în același timp și angajații din industrie.
Astfel, după 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi.
Numele GMP & U vorbește despre faptul că magia industriei vine de la oamenii ei și lucrurile mari nu le putem face decât împreună. Astfel, U poate căpăta diverse forme, în funcție de partenerii cu care interacționează agenția, de la clienți, colegi, angajați, consumatori, influenceri, presă sau furnizori.
În acest sens, noul brand aduce ca element de noutate în piață o filosofie care promovează co-creația și vine să reinventeze vechea dinamică agenție-client. Propune în premieră un nou mod de colaborare, în scopul relevanței și eficienței, în care oamenii din agenție vor face în mod constant „work from client”.
Nu în ultimul rând, GMP&U își va asuma responsabilitatea de a crește o nouă generație de comunicatori și de a da mai departe pasiunea pentru această meserie, lansând GMP Academy, un proiect educațional adresat atât celor la început de drum, cât și profesioniștilor din industrie.
,,Am decis să ne oprim puțin din iureșul de zi cu zi și să ne uităm la noi, la clienții noștri, la industrie. Nevoile clientilor noștri s-au schimbat, ritmul este altul, așteptările colegilor noștri sunt altele față de acum câțiva ani. Ne-am conectat la aceste schimbări și ne-am transformat, pentru a fi un partener relevant al zilelor noastre. Vom fi a „non-binary agency”, cu soluții fluide și implementare specializată. Ne vom numi GMP & U, fiindcă suntem aici împreună”, spune Ioana Mănoiu, General Manager GMP & U.
Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție va avea o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate:
- Consultanță & PR
- Campanii integrate
- Employer Branding
- Digital & Social media
- Evenimente.
Recent, noii agenții i s-au alăturat Răzvan Mătășel, Strategy & Growth Director, cu peste 25 de ani de expertiză în strategie, și Corina Toma, Head of Campaigns, senior cu experiență internațională.