GMP PR gestionează de luna aceasta comunicarea Noriel, liderul pieței de retail de jucării din România. Agenția va oferi consultanță strategică pentru corporate PR, brand PR și evenimente.
Compania Noriel a fost înființată în 1993 de către soții Mirela și George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a început prin a produce jocurile bine-cunoscute ca „Nu te supăra, frate", „Comoara lui Piticot" sau „Păcălici" în diverse secții din București, iar în 1999 a înființat propriul centru de producție în Prahova.
Astăzi compania are 43 de magazine în 25 de orașe, fiind cea mai mare rețea de retail de jucării de pe piață. De asemenea, are și o linie bogată și variată de produse proprii, care include jocuri românești deja celebre, plușuri și colecții educativ-creative precum Plastelino sau Micul Artist.
Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucării), Toys and Games Industry (fabrica de jucării de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic și online).
„In ultimii ani, ne-am concentrat activitatea pe creșterea și extinderea afacerilor, devenind cea mai mare rețea de retail de jucării din România. Acum avem nevoie și de un partener serios în zona de comunicare, care să ne ajute să vorbim atât despre business cât și despre proiectele pe care le pregătim pentru copii și părinți. GMP PR ne-au convins că putem face lucrul acesta împreună”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
„Suntem mândri că avem ocazia să spunem povestea unui brand românesc de succes, iubit de consumatori. Părinți din România, urmăriți știrile! Noriel va aduce multe noutăți în această toamnă”, a spus Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR.