din lume, standardele AMEC
GMP PR va introduce metodologii de măsurare și evaluare personalizate pentru fiecare campanie de comunicare, conform standardelor AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication). Introducerea noilor principii vine ca urmare a certificării AMEC a Anei-Maria Diceanu, Senior Partner GMP PR. Ana-Maria este singurul specialist din România certificat internațional în măsurare și evaluare.
„Ridicarea standardelor măsurarii PR-ul în România este o preocupare constantă a agenției, motiv pentru care GMP PR a investit în ultimii ani atât în tool-uri pe care le oferă clienților, cât și în evenimente care să ajute piața să iasă din paradigma unei simple indexări a articolelor și a calculării Advertising Value”, a spus Ana-Maria Diceanu, Senior Partner GMP PR.
Pe parcursul celor zece săptămâni de training-uri cu profesori din UK, Ana-Maria a avut acces la studii de caz, instrumente de măsurare de ultimă oră și a interacționat cu profesioniști de PR din toată lumea, expertiză care va fi oferită clienților GMP PR.
Barry Leggetter, CEO al AMEC a felicitat-o pe Ana-Maria pentru certificatul obținut: „Este o performanță remarcabilă să finalizezi cu cea mai mare notă cursul colegiului nostru, Ana-Maria fiind primul profesionist din România cu această distincție”.
GMP PR este prima agenție de PR membră BRAT, iar în primavara acestui an a organizat prima conferință dedicată exclusiv evaluării, la care au participat profesioniști internaționali de calibru din domeniul măsurării și evaluării în PR.
Despre AMEC
AMEC este ce mai mare organizatie din lume dedicata cercetarii in comunicare, masurarii si evaluarii. AMEC are peste 140 de membri in 40 de tari, care includ companii de PR de top, departamente de comunicare guvernamentale si organizatii non-profit.