Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GMP Group felicită idependentele premiate la Effie 2016

Deși scena premiilor a fost dominată de multinaționale, o serie de campanii conduse de agenții independete (Jazz, Rusu + Bortun Brand Growers, Kubis Interactive, Cap) au realizat performanțe la cea de-a 13-a ediție a premiilor Effie.

GMP Group le felicită pentru rezultatele obținute.


„Aceste rezultate arată, pe de o parte, că independentele reprezintă o forță pe piața de advertising, iar, pe de altă parte,  că este încă loc pentru business-uri locale în branșă”, a spus Felix Tătaru, Președintele GMP Group și Președinte IAA Global.

Campania cu cele mai bune rezultate înscrisă de GMP Advertising este Stadionul Virtual realizată împreună cu WEBSTYLER și GMP PR pentru Federația Română de Fotbal. Campania a luat Aur la categoria Engaged Communities și a fost în competiția pentru Grand Effie alături de alte două campanii Tadaaam GigaWeekend și Google Streetview test.

”Stadionul Virtual este campania prin care pentru prima dată în lume o echipă sancționată să joace fără spectatori, reușește să implice comunitatea de suporteri pe un stadion virtual cu impact în viața reală. Mulțumim clientului pentru că a avut curajul să inoveze. Mulțumim și celorlalți clienți care au avut încredere în noi: Telekom și Ciucaș”, a spus Andreea Nemens, director general GMP Advertising.

Campania a stimulat un număr istoric de suporteri să susțină Naționala în social media, a reușit să determine topicuri pozitive de discuție despre echipa națională și FRF într-un context nefavorabil și a poziționat Federația Română de Fotbal drept entitatea care a făcut tot posibilul pentru fani și echipa națională.

„Mă bucur că Stadionul Virtual a câștigat aurul în categoria Engaged Communities, cea mai ‘digital driven’ categorie a festivalului. Este cea mai nouă categorie și cred ca va fi una dintre cele mai disputate categorii în anii următori. Este, însă, foarte greu să reușești să găsești acel insight care face o comunitate să se implice. Mă bucur că noi l-am găsit și l-am exploatat atât de bine. Așa arată un gol marcat în comunicare :)”, a spus Bogdan Nițu, general manager WEBSTYLER.

GMP Advertising a mai obținut un Argint în categoria Telecommunications pentru Telekom – Christmas designed by kids și un Bronz în categoria Shopper Marketing pentru Șerif la relaxare – Ciucaș.

La cea de-a 13-a ediție a Effie au fost decernate 32 de trofee agențiilor și companiilor romȃnești. Juriul a fost condus de Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish EFFIE Committee & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, și a inclus 90 de persoane din top management din companii și agenții de advertising, dar și din mediul academic. Festivitatea de premiere a avut loc pe 22 septembrie, la Muzeul Național de Artă, și a fost prezentată de Andreea Esca.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.