După invazia prosoapelor de anul trecut, GMP continuă campania de comunicare pentru Unilever. Intitulată “Vin papucii Coccolino, noi şi moi” aceasta se derulează în toată România, în perioada octombrie – decembrie.
Download reclama Coccolino – papuci noi si moi
“Şi în acest an, ca şi anul trecut, campania promoţională Coccolino aduce cumpărătorilor un cadou pufos. Ursuleţul Coccolino este reprezentarea metaforică a tuturor lucrurilor moi şi plăcute. Este copilăros, jucăuş şi inocent. De asemenea este un personaj inventiv, grijuliu, care ştie foarte bine ce face şi de ce. În acest context, cadoul Coccolino a venit ca absolut normal: papuci noi, moi şi calduroşi pentru o toamnă răcoroasă”, a declarat Teodor Cucu, Strategic Planner GMP. Spotul dramatizează efectul papucilor Coccolino – sunt atât de moi şi de pufoşi încât pur şi simplu nu te poţi despărţi de ei. Personajele din reclamă ajung să îi poarte la nuntă, la parada militară, chiar şi la plimbările cu motorul prin oraş. Concluzia e simplă: Papucii Coccolino sunt un “must have” al toamnei.
Campania conţine un spot TV (20”), POSM-uri şi activări instore. Casa de producţie pentru TVC este Tandem Film, regizor Andreea Păduraru. Filmările au durat o zi şi s-au desfăşurat în diferite locaţii din Bucureşti.
Promoţia “Vin papucii Coccolino, noi şi moi” este o continuare a campaniei de anul trecut, "Invazia prosoapelor Coccolino", ce a crescut semnificativ vânzările în international key accounts şi a crescut cota de piaţă a produsului cu 3% în numai 6 săptămâni. Campania a fost de asemenea premiată cu un Gold Effie, în categoria Promoţii, la Effie Awards 2007.
Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formată din Oliver Kapusta – Integrated Communication Director, Maria Ionescu – Copywriter, Bogdana Poptomas – Art Director, Mirela Angelescu – Client Service & Strategy Director, Teodor Cucu – Strategic Planner, Ioana Gligor – Grup Account Director, Anca Ştefănescu – Account Manager, Ioana Tomescu – JR Account Executive şi Radu Teodorescu – AV Producer. Echipa Unilever care a participat la proiect este formată din Rareş Ciovică – Category Brand Manager şi Diana Sântea – Brand Build Manager.
{mosloadposition user10}