GMP Advertising îşi măreşte portofoliul de clienți din industria berii odată cu preluarea contului Stejar, esenţa tare a berilor româneşti.
Colaborarea a debutat cu turneul de rugby IRB Nations Cup 2014, pentru care GMP Advertising a realizat campania „Competiţie de esenţă tare”, ce a constat într-o serie de activări la stadion şi componente OOH.
„Stejar este a treia bere din portofoliul GMP Advertising. În acest moment facem campanii pentru Timișoreana, berea numărul 1 din România și pentru Ciucaș, berea numărul 3. Încă o bere în portofoliu vine să confirme expertiza noastră în această industrie și mulțumim foarte mult clientului că a avut încredere în noi”, a spus Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising.
Stejar este una dintre berile cu tradiţie în România, cu gust puternic şi masculin potrivit spiritului consumatorilor săi plini de acţiune şi vitalitate. Are 7% alcool, culoare arămie, și se obține în urma unui proces de fermentare prelungit.
„Berea Stejar este o bere specială, adresată bărbaţilor care ştiu ce vor şi vor cu tărie. Dorim ca prin campaniile noastre să provocăm clientul să încerce o altfel de bere cu un caracter aparte. Credem că acest lucru va fi posibil alături de GMP Advertising care are experiență relevantă în publicitatea de pe piața berii”, a declarat Ştefan Teodorescu, Group Brand Manager.