Rezultatele GMP Advertising de la Golden Drum 2014 plasează agenția pe locul patru în topul celor mai creative agenții independente din Noua Europă. GMP Advertising a fost premiată cu aur la categoria film, pentru campania „Long Distance Love”, care promovează noul Volkswagen Polo și cu argint la categoria Public Relations pentru campania „The Good Dog Catcher” , realizată pentru Vier Pfoten.
„Competiția Golden Drum deschide sezonul festivalurilor care premiază creativitatea. Faptul că GMP se plasează pe locul patru între cele mai creative agenții independente din 38 de țări din Europa Centrală și de Est demonstrează că nu fost o întâmplare faptul că anul trecut am fost Agenția Anului și ne ambiționează să ne propunem mai mult”, a spus Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising.
Campania „Avantajele relaţiilor la distanţă” prezintă cu umor, prin intermediul a zece spoturi, diverse elemente din viaţa unui cuplu la distanţă, care devin mai plăcute prin prisma folosirii noului Volkswagen Polo.
Campania „Hingherul cel Bun” a fost lansată în decembrie ca o soluţie la criza însoțită de proteste în stradă, provocată de tragedia din toamna anului trecut, când un copil a fost ucis de un câine maidanez. Opinia publică s-a împărţit în două tabere: cei care doreau eutanasierea în masă a câinilor maidanezi şi iubitorii de animale, care se împotriveau ideii. GMP a propus o soluție inedită: transformarea câinilor maidanezi în câini de asistenţă pentru persoanele cu dizabilități.
GMP a fost finalistă cu încă două lucrări, „Broken Toy” pentru postul de radio pentru copii și părinți Itsy Bitsy și „The Print Ad That Backed Up Its Own Magazine” pentru Romtelecom B2B. GMP a cumulat astfel un total de 19 puncte în topul agentiilor independente.
{mosloadposition user9}