Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GMP a realizat campania antifumat pentru Pfizer

GMP a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat. Campania va rula in print, radio, indoor si pe Internet in perioada decembrie 2007 – ianuarie 2008.

Strategia GMP a pornit de la faptul ca fumatorii sunt bombardati in mod constant cu mesaje antifumat in loc sa li se ofere solutii pentru a se lasa. Un studiu ad-hoc desfasurat de GMP asupra unui grup de fumatori arata ca acestia au tendinta de a ignora chiar si avertismentele de pe pachetele de tigari, care au devenit mai degraba o forma de entertainment: „hai sa vedem daca e vreunul nou”. Toti fumatorii sunt constienti de riscurile pe care le implica fumatul, iar campaniile care nu fac decat sa avertizeze asupra riscurilor si sa ilustreze in tonuri sumbre fumatul, nu reusesc sa treaca de filtrul lor. Mai mult decat atat, cei care incearca sa se lase de fumat descopera ca vointa nu este intotdeauna de ajuns si ca mai toti cei care predicau lasatul de fumat nu le ofera si solutii pentru asta.
In acest context campania nici nu acuza, nici nu arata cu degetul, oferind in schimb posibile solutii eficiente pentru cei care doresc sa se lase de fumat, solutii ce pot fi aflate in urma unei simple vizite la medic sau pe www.potsamalas.ro
 
“Aceasta fiind strategia, jobul nostru a devenit mai simplu si a constat in gasirea unor situatii care sa ilustreze solutii disperate de a te lasa de fumat. Cu cat mai absurde, cu atat mai mare impactul vizual si nu numai asupra target-ului nostru. Asa am ajuns la situatia in care un domn isi umple camera in care sta cu tone de explozibil sau altul care se decide sa-si petreaca timpul intr-un acvariu cu apa. Radio-ul propune un comentator sportiv care, desi meciul terminat, continua sa comenteze la nesfarsit sperand ca doar asa poate cel putin intarzia aprinderea unei tigari. Pe langa astfel de exprimari clasice, am incercat si aplicarea mesajului nostru "exista metode mai eficiente sa te lasi de fumat" pe articole de ziar in care diversi bat recorduri mondiale la mers in maini sau stat sub apa. Speram ca va fi o campanie care va trimite cat mai multi fumatori la medic ca sa afle despre metodele cu adevarat eficiente," a declarat Carmen Tiderle, Creative Director GMP.

Colaborarea dintre GMP si compania Pfizer a inceput in luna noiembrie a anului trecut, in urma unei licitatii.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din Carmen Tiderle – Creative Director, Adrian Dragan – Senior Copywriter, Cosmin Ezaru – Senior Art Director, Mirela Angelescu – Client Service & Strategy Director, Teodor Cucu – Strategic Planner, Ioana Gligor – Group Account Director, Anca Stefanescu – Account Manager, Ioana Tomescu – Junior Account Executive si Radu Teodorescu – AV Producer. Din partea Pfizer la realizarea acestui proiect s-au implicat departamentele de PR & Communication, Marketing si Medical.

Bucuresti, 22.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.