Astăzi, NielsenIQ Brandbank are plăcerea de a anunța că Glovo a semnat un acord de colaborare cu cel mai important furnizor de conținut digital la nivel mondial pentru a avea acces la un conținut precis și complet al produselor.
Fiind unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, Glovo a identificat nevoia de conținut actualizat și coerent al produselor pentru a fi utilizat în aplicație, pentru a permite clienților să ia cele mai bune decizii de cumpărare.
Ca parte a acordului, NielsenIQ Brandbank va furniza date complete B2C și imagini de înaltă rezoluție utilizate pentru vânzări online, în scopuri de marketing și publicitate.
Portofoliul de clienți al NielsenIQ Brandbank, printre care se numără Mars, FrieslandCampina, Upfield, Sarantis și Ferrero, precum și accesul constant la baza de date, la imaginile de produs structurate, fiabile, bogate și complet, au contribuit la decizia Glovo de a semna parteneriatul cu NielsenIQ Brandbank și de a primi conținut digital printr-o selecție de opțiuni flexibile de integrare.
Concepută pentru a unifica industria, soluția de sindicalizare a NielsenIQ Brandbank oferă conținut digital actual, precis și cuprinzător al produselor pentru terți care reprezintă produse prin intermediul comerțului electronic, al aplicațiilor nutriționale sau în scopuri analitice/de cercetare.
Marius Funie, Head of Marketing Glovo România și Moldova, a declarat: “Ne dorim ca prin toate acțiunile pe care le întreprindem să fim cât mai aproape de cerințele și nevoile utilizatorilor noștri, de aceea parteneriatul cu NielsenIQ Brandback este un pas firesc în activitatea noastră. Promisiunea de a oferi un serviciu de calitate, la cele mai înalte standarde, rămâne parte a angajamentului Glovo pentru utilizatori și sperăm ca prin noul parteneriat încheiat să avem posibilitatea de a duce mai departe angajamentul nostru.”
Róbert Bölöni, Key Account Manager la NielsenIQ Brandbank, a declarat: “Suntem încântați să adăugăm Glovo la portofoliul nostru de clienți, printre care se numără Carrefour și Penny. NielsenIQ Brandbank este bine poziționată pentru a sprijini Glovo în călătoria sa online, consolidând sistemele Glovo cu puterea conținutului nostru de produse digitale.”