Apariția serviciului de livrări rapide poate impulsiona economia locală în această perioadă
Buzău și Slatina sunt cele mai noi orașe în care Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, s-a lansat în această săptămână.
Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În primă fază, locuitorii din Slatina și Buzău vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland.
În plus, cu ajutorul categoriei “Curier rapid”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.
“În această perioadă, companiile au efectuat disponibilizări collective la nivel local, sute de angajați ai acestora au rămas fără locuri de muncă, în timp ce mulți alți angajatori au spus că este posibil să adopte măsuri similare în următoarea perioadă.
Pentru noi acest lucru înseamnă că mai mulți oameni vor avea nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența Glovo în Buzău și în Slatina va fi benefică pentru locuitorii orașelor”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.
În ultima lună, Glovo a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor: a echipat toate sediile Glovo din țară cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnatura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor. Glovo continuă să își informeze zilnic curierii și partenerii despre măsurile de igienă și protecție în manipularea, transportul și predarea comenzilor.
Pe parcursul anului, în aceste orașe, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri. Glovo impulsionează partenerii din HoReCa să își păstreze business-urile active, implicându-se în susținerea lor.
“Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații.
Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.
Cum funcționează aplicația Glovo?
- Descarcă aplicația gratuit de pe Google Play sau App Store și creează-ți un cont;
- La deschiderea aplicației va trebui să setezi locația actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;
- Alege o categorie din cele predefinite;
- Comandă orice dorești și urmărește curierul în timp real până ajunge la tine;
- Vei primi un email cu informații despre comanda plasată;
- Poți contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații;
- Plătește cu cardul introdus în contul tău direct din aplicație sau cash la livrare;
- La predarea comenzii de către curier verifică dacă totul este în regulă, apoi semnează pentru confirmarea primirii;
- Oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum și curierului care ți-a livrat comanda;
- După finalizarea comenzii, găsești pe email confirmarea livrării și suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.
Până în acest moment, în România, au fost comandate peste 10 milioane de produse prin intermediul aplicației Glovo, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii.