În contextul noilor măsuri anunțate de Ministerul Afacerilor Interne și Grupul de Comunicare Strategică, prin care se suspendă servirea și consumul produselor alimentare și băuturilor în hoteluri, restaurante și cafenele, Glovo, serviciul de livrare rapidă care operează în prezent în 14 orașe din România, își încurajează partenerii să continue să lucreze și în această perioadă, să-și mențină bucătăriile active, să preia comenzi pe care curierii aplicației să le livreze clienților în cele mai sigure condiții.
“Glovo susține încă de la început business-urile românești și continuă s-o facă și în această perioadă dificilă. În industria HoReCa lucrează în prezent peste 300.000 de angajați care sunt afectați de situația actuală, de aceea este important ca bucătăriile restaurantelor să rămână deschise iar afacerile din industrie să se adapteze la noul context.
Continuarea preparării mâncării și băuturilor pentru livrarea la domiciliu este o modalitate prin care restaurantele pot rămâne deschise și își pot păstra angajații, iar noi suntem aici ca să-i susținem cu livrări sigure pentru clienți”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.
Astfel, Glovo își continuă activitățile de livrare în București și în țară, la programului obișnuit, respectând angajamentul cu privire la regulile și măsurile de siguranță emise de autorități și lucrând exclusiv cu restaurantele care respectă la rândul lor măsurile de siguranță și protecție în prepararea și ambalarea produselor.
În perioada următoare, Glovo va mări distanțele de livrare, iar întreaga flotă de curieri va rămâne activă, astfel încât atât restaurantele, cât și clienții să beneficieze de acest serviciu.
Glovo pune în aplicare, în colaborare cu restaurantele partenere, reguli stricte pentru siguranța curierilor și a clienților săi:
• Sigilarea pungilor și dezinfectarea acestora sau utilizarea a două pungi ca măsură de protecție suplimentară
• Eliminarea înmânării directe a comenzilor către curier; acestea vor fi așezate pe un suport într-o zonă neutră a restaurantului
• Introducerea comenzilor de către curierii Glovo în cutiile termoizolante înainte de plecarea acestora din locație. Curierii pot lăsa comanda în fața ușii clientului, pentru a evita contactul cu acesta.
• Verificarea permanentă a stării de sănătate a angajaților restaurantelor, precum și furnizarea echipamentelor de protecție pentru aceștia.
“Ne așteptăm ca livrarea să crească foarte mult în perioada următoare, recomandarea noastră este de a reorganiza activitatea internă și meniul pentru a rămâne activi”, a mai declarat Victor Răcariu.
Câteva dintre măsurile de siguranță adoptate de Glovo încă de săptămâna trecută au vizat dezactivarea semnăturii la livrare, impulsionarea plății cu cardul și eliminarea zonelor cu risc ridicat din aria de livrări.