- În cinci ani de Glovo în România, utilizatorii au plasat peste 66 de milioane de comenzi
- Prin Glovo, românii au comandat în 5 ani peste 275.854.000 produse care au fost livrate în cele 75 de orașe unde platforma este prezentă
- Cel mai activ utilizator este un clujean care în 5 ani a plasat 3328 de comenzi prin Glovo, efectuând în medie aproape 2 comenzi pe zi în ultimii 5 ani
La aniversarea a 5 ani pe piața din România, Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, prezintă date despre evoluția companiei pe piața locală. Pentru anul în curs, compania anunță continuarea planului de consolidare a operațiunilor la nivel local.
Cum s-a dezvoltat compania între 2018 și 2023
Primii cinci ani ai aplicației Glovo în România au însemnat o concentrare foarte mare pe îndeplinirea obiectivului de expansiune și consolidare locală, astfel încât acum serviciul Glovo este disponibil în 75 de orașe din România, iar printre cele mai active orașe în care platforma operează se numără București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța. Numărul de parteneri Glovo a continuat să crească, iar în prezent cuprinde peste 12.000 de locații partenere active, din diferite categorii de produse, un procent semnificativ fiind reprezentat de întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), pentru care Glovo a devenit un aliat digital de încredere în dezvoltarea acestora.
De la lansarea Glovo pe piața din România, utilizatorii au plasat peste 66 de milioane de comenzi și s-au bucurat de peste 275 de milioane de produse livrate, iar un utilizator din Cluj-Napoca a plasat nici mai mult, nici mai puțin de 3328 de comenzi în ultimii 5 ani. Acest lucru înseamnă că acest utilizator a efectuat, în medie, aproximativ 2 comenzi pe zi timp de 5 ani, iar cea mai scumpă comandă înregistrată pe Glovo îi revine unui utilizator care a comandat produse de la supermarket în valoare de aproximativ 12.000 de euro.
În prezent, flota parteneră a companiei numără peste 6.500 de curieri activi care livrează prin intermediul platformei. Recordul pentru cele mai multe comenzi livrate îi revine unui curier din care a onorat aproape 34.000 de comenzi de-a lungul celor 5 ani.
Care sunt planurile companiei?
Potrivit reprezentanților companiei, Glovo va continua planul de consolidare a operațiunilor la nivel local, atât în ceea ce privește orașele în care platforma este prezentă, cât și în adăugarea de noi parteneri în aplicație, pentru a oferi o varietate cât mai mare de produse.
„Cinci ani de Glovo reprezintă un moment important pentru noi, de aceea, primul lucru pe care vrem să-l facem este să mulțumim celor care ne-au ajutat să ajungem aici: utilizatori, parteneri, curieri, echipa locală, globală, iar lista poate continua. Acum Glovo România este pe locul doi la întregul rețelei în ceea ce privește volumul comenzilor, iar acest lucru este datorat echipelor noastre talentate. Să ajungem să fim prezenți în peste 75 de orașe din România și să avem peste 12.000 de locații partenere active în primii cinci ani este fără nici o îndoială o mare reușită. Ne-am dezvoltat mulțumită celor care au avut încredere în noi și care au apelat la Glovo de fiecare dată când au avut nevoie, indiferent de necesitatea lor.”, a declarat Alexandra Dinovici, General Manager Glovo România.
Nu în ultimul rând, planurile companiei de a crește vizează și echipa locală, ce în prezent numără cca. 200 de angajați permanenți. Totodată, România este un hub regional – este cea mai mare piață din regiune și ocupă al doilea loc în rețeaua Glovo, care este formată din 25 de țări. În acest context, în biroul din București activează și echipele regionale care asigură, alături de echipele locale, continuarea operațiunilor Glovo din România, Republica Moldova, Serbia, Croația, Muntenegru, Slovenia, Bosnia și Herțegovina și Bulgaria.