Glovo adaugă PENNY în aplicație în București și Oradea și vine în întâmpinarea clienților cu toate produsele existente în magazinele PENNY. Parteneriatul va fi accesibil tuturor utilizatorilor Glovo de astăzi, 25 ianuarie.
Glovo întărește interesul de a veni în întâmpinarea utilizatorilor săi cu cea mai bună experiență de consum, dar și cu o gamă completă de produse, de aceea, din ianuarie, adăugă PENNY pe lista celor aproape 3000 de parteneri deja existenți în aplicație. Clienții pot intra pe aplicația Glovo și selecta produsele dorite din magazinele PENNY, iar Glovo le livrează la adresa indicată în maxim o oră. Nu există comandă minimă, iar livrarea costă 15,99 lei în București și 11,99 lei pentru Oradea.
Pe Glovo vor fi disponibile toate produsele din magazinele PENNY, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice etc.
„Suntem bucuroși că, începând de astăzi, am adăugat PENNY pe lista de parteneri Glovo și suntem convinși de faptul că împreună vom depune toate eforturile necesare pentru fi alături de clienții noștri cu produse de bună calitate și un serviciu la standarde ridicate. Momentan, parteneriatul este existent în București și Oradea, urmând ca în decursul acestui an să extindem parteneriatul la nivel național.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
„Parteneriatul cu Glovo reprezintă dovada eforturilor constante pe care le facem pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților noștri. Simplitate, rapiditate și preturi bune – acesta este trioul pe care ne așteptăm să îl experimenteze cei care vor comanda produse de la PENNY prin intermediul aplicației Glovo. Credem că această soluție se pliază foarte bine pe stilul de viață modern și activ al clienților noștri și vom continua să investim în testarea unor astfel de platforme în viitorul apropiat.”, declara Daniel Gross, CEO PENNY.
Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă, sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.
Cum funcționează aplicația Glovo?
- Descarcă (gratuit) Glovo de pe Google Play sau App Store și creează-ți cont
- Deschide aplicația pentru a vedea ce poți comanda în zona ta
- Alege o categorie dintre cele predefinite, folosește butonul „Orice” sau caută direct un produs în bara de căutare
- Odată ce ai plasat comanda, poți vedea în ce stadiu se află, iar după ce curierul a preluat-o, îl poți urmări în timp real până ajunge la tine
- Pe mail-ul cu care ți-ai creat contul vei primi confirmarea comenzii
- Doar în timpul livrării poți contacta curierul Glovo pentru nelămuriri sau informații
- Poți plăti cu cardul direct în aplicație sau cash la livrare
- Oferă un rating după fiecare comandă atât magazinului/restaurantului de la care ai comandat, cât și curierului
- După finalizarea comenzii, găsești pe mail confirmarea și detaliile livrării.