Glovo adaugă cora în aplicație și vine în întâmpinarea clienților cu peste 3000 de produse. Parteneriatul va fi accesibil tuturor utilizatorilor Glovo de astăzi, 12 noiembrie.
Glovo reconfirmă interesul de a oferi utilizatorilor săi cea mai bună experiență de consum, dar și cele mai variate produse, de aceea adăugă cora pe lista celor peste 2500 de parteneri deja existenți în aplicație. Clienții pot intra pe aplicația Glovo și selecta produsele dorite din hipermarketul cora, iar Glovo le livrează la adresa indicată în maximum 60 de minute.
Pe Glovo sunt listate peste 3.000 de produse din magazinele cora, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice, etc. Nu există comandă minimă, iar livrarea costă 15,99 lei în București și 13,99 lei pentru restul orașelor în care este prezentă cora, respectiv Constanța, Ploiești, Bacău, Cluj-Napoca, Drobeta-Turnu Severin și Baia Mare.
„Suntem bucuroși că, începând de astăzi, cora devine partenerul nostru și suntem convinși de faptul că împreună vom depune toate eforturile necesare pentru fi alături de clienții noștri cu produse de bună calitate și un serviciu la standarde ridicate. Ne vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, dar și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
„Serviciul este ideal pentru cumpărături de ultim moment, când ajungi seara acasă și îți dai seama că ai uitat să cumperi lapte și cereale, dar și pentru un shopping consistent și rapid, pentru cei care nu au timp să meargă în magazin sau doresc să evite deplasările. Lipsa timpului, dar și pandemia pun presiune pe noi, iar noi ne dorim, prin coraExpres, să venim în sprijinul clienților, dăruindu-le timp de calitate cu familia, în confortul de acasă. Glovo este un serviciu apreciat la nivel global, care se bucură de succes și în România și suntem siguri că echipa cora-Glovo va avea performanțele așteptate de clienți”, a spus Claudia Badea, director operațional e-commerce cora România și directorul hipermarketului cora Lujerului.
Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă, sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.
Cum funcționează aplicația Glovo?
- Descarcă (gratuit) Glovo de pe Google Play sau App Store și creează-ți cont
- Deschide aplicația pentru a vedea ce poți comanda în zona ta
- Alege o categorie dintre cele predefinite, folosește butonul „Orice” sau caută direct un produs în bara de căutare
- Odată ce ai plasat comanda, poți vedea în ce stadiu se află, iar după ce curierul a preluat-o, îl poți urmări în timp real până ajunge la tine
- Pe mail-ul cu care ți-ai creat contul vei primi confirmarea comenzii
- Doar în timpul livrării poți contacta curierul Glovo pentru nelămuriri sau informații
- Poți plăti cu cardul direct în aplicație sau cash la livrare
- Oferă un rating după fiecare comandă atât magazinului/restaurantului de la care ai comandat, cât și curierului
- După finalizarea comenzii, găsești pe mail confirmarea și detaliile livrării