● Startup-ul continuă optimizarea platformei și îmbunătățirea serviciilor pentru livratori, utilizatori și magazinele partenere.
● Companiile Rakuten, Seaya și Cathay reafirmă angajamentul față de modelul de business Glovo în seria de finanțare C, în care sunt incluși noi investitori precum AmRest, cel mai mare operator de restaurante, firmele private de pe piața de capital Idinvest Partners și GR Capital, precum și alți investitori
● Glovo a intrat pe piața din România în luna mai 2018
Barcelona – Platforma Glovo, proaspăt lansată și pe piața din România în luna mai a acestui an, anunță expansiunea business-ului prin investiția de 115 milioane de euro primită în cadrul seriei C de strângere de fonduri. Companiile internaționale precum Rakuten, Seaya și Cathay, care au investit anterior și în seria B, AmRest, desemnat cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală, firmele private de pe piața de capital Idinvest Partners și GR Capital, precum și alți investitori mai mici se numără printre finanțatorii din această serie. Noua etapă de strângere de fonduri permite startup-ului să continue investiția în optimizarea platformei și a resurselor tehnologice de îmbunătățire a serviciilor oferite livratorilor, utilizatorilor și magazinelor partenere. Compania urmărește extinderea echipei globale de tech prin recrutarea a peste 100 de ingineri în următoarele luni, unul dintre principalele obiective fiind poziționarea ca unul dintre cele mai relevante hub-uri de tehnologie din Europa de Sud.
Lansarea în 6 țări și 20 de orașe din întreaga lume în doar 3 luni demonstrează prioritatea Glovo de a-și consolida business-ul la nivel interațional, cu accent de dezvoltare în America Latină și zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). În Spania, Glovo operează deja în peste 21 de orașe, în timp ce la nivel global prezența sa crește prin extinderea în 61 de orașe din 17 țări.
Fondat în Barcelona în ianuarie 2015, Glovo a revoluționat modul în care oamenii din mediul urban pot avea acces la lucrurile pe care și le doresc, oferindu-le oportunitatea de a comanda orice, oricând și oriunde în perimetrul orașului în care se află.
Creșterea rapidă și consolidarea poziției pe piață a Glovo conturează potențialul companiei. Așadar, în seria actuală de finanțare prestigioasa companie japoneză Rakuten, sponsor al echipei FC Barcelona, fondul Cathay Innovation și compania spaniolă Seaya Venture revin cu investiții. Acestea cred cu tărie în modelul de business inovator Glovo și urmăresc promovarea expansiunii acestuia. AmRest este unul dintre noii investitori care iau parte la shareholding-ul startup-ului din Barcelona. AmRest deține peste 1650 de restaurante în mai mult de 16 țări, prin brand-uri precum KFC, La Tagliatella, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, Blue Frog și KABB. Investiția de 115 milioane de euro poziționează Glovo ca fiind una dintre companiile spaniole care a primit cea mai mare investiție în 2018.
,,Suntem mai mult decât bucuroși de această investiție majoră care ne va ajută să creștem rapid în următoarea etapă a business-ului”, a declarat Oscar Pierre, CRO și co-fondator Glovo. ,,Prioritatea mea în acest moment este să investesc în extinderea echipei de tech și să continuăm optimizarea platformei pentru a oferi cele mai bune servicii pentru cei trei piloni principali ai companiei: livratorii, utilizatorii și magazinele partenere, pentru a ne poziționa ca primă alegere în materie de aplicație de delivery.”
Mai mult, compania beneficiază de un atuu prin nominalizarea lui Niall Wass pentru poziția de președinte al board-ului. Niall Wass a ocupat poziția de SVP (EMEA și APAC) în cadrul Uber și a contribuit la dezvoltarea strategiei de business Glovo în ultimul an.
Despre Glovo
Glovo este o aplicație care îți permite să comanzi și să livrezi orice produs, din și în perimetrul orașului în care te afli. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018. La nivel global, aplicația are peste 1 milion de utilizatori și 5600 de parteneri. În Spania, serviciul este disponibil în zonele urbane în peste 21 de orașe, printre care Barcelona, Madrid, Valencia, Zaragoza și Sevilia. Glovo operează și în capitalele principale ale Europei și EMEA, precum Roma, Paris, Istanbul sau Casablanca și în 9 țări din LATAM, precum Brazilia, Argentina sau Panama. Glovo activează în acest moment în peste 61 de orașe din 17 țări din întreaga lume și urmărește expansiunea în noi orașe în următoarea perioadă.